شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
عضو هیات رییسه مجلس:
عجب شیر پرس - عضو هیأت رئیسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی قدس معادلات را تغییر داد و ایران دست برتر منطقه شد.
نیروی قدس معادلات منطقه را تغییر داد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روح اله متفکرآزاد در جمع مردم مسجد نور شهرک یاغچیان تبریز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: عملکرد نیروی قدس قدرت چانه زنی به ایران در سطح بین الملل داده و این هنر مردان میدان در نیروی قدس سپاه است؛ در واقع نیروی قدس حلقه گمشده دیپلماسی در منطقه بود.

وی افزود: نیروی قدس سپاه و سردار شهید سلیمانی فهم عمیقی از دیپلماسی داشتند و بر این اساس توانستند دیپلماسی کشور را فعال و در نهایت ایران را در منطقه تبدیل به کشوری تعیین کننده، کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم نیروی قدس در معادلات منطقه ای و بین المللی چه در عرصه دیپلماسی و چه حفظ منافع و امنیت ملی بی نظیر بوده است، عنوان کرد: اگر دست برتر نیروی قدس را نداشتیم شاهد هیچ اثری از آثار امنیت، آرامش و دیپلماسی فعال در منطقه نیز نبودیم.

وی همچنین با بیان اینکه حلقه گمشده در عرصه منطقه ای با ورود نیروی قدس پیدا شد، اظهار کرد: نیروی قدس اقتدار کشور را حفظ و آرامش و ثبات را به ارمغان آورد و  موجب شد راهبرد جمهوری اسلامی ایران در عمق منطقه نفوذ پیدا کرده و دستگاه دیپلماسی تقویت شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فهم حکمرانی ایجاب می کند تا کشور را یکپارچه دیده و از اظهارنظرهایی که نمود دوگانگی در حاکمیت را به بیرون مخابره و دشمن را به نفوذ در جمهوری اسلامی امیدوار کند، پرهیز شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: