جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
سردار اشتری:
عجب شیر پرس ــ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی "شناسایی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران" را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که تاکنون این دسیسه‌ها خنثی شده است.
امنیت مطلوب و خوبی در کشور داریمبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسین اشتری در جمع مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با تأکید بر بهره جستن از فیوضات ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر، یکی از نعمت‌های مهم بزرگ در هر کشور را برقراری امنیت دانست و اظهار داشت: هر حاکمیتی در جهان برای برقراری امنیت تلاش و کوشش می‌کند چراکه این مهم سبب توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف می‌شود.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از ابتدای پیروزی انقلاب درصدد ایجاد ناامنی در ایران اسلامی بودند گفت: دشمنان همواره مترصد این بودند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و اهداف نظام و امام راحل را از مسیر خودش خارج کنند.

وی، 5 اردیبهشت را یادآور حمله آمریکایی‌ها به صحرایی طبس و شکست آنان دانست و خاطر نشان کرد: در پی ترفندهای دشمنان، آمریکا برای ضربه زدن به نظام نوپا جمهوری اسلامی، در 5 اردیبهشت سال 1359 برای ساقط کردن نظام، بدون اطلاع دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی حمله‌ای طراحی کردند که با اراده خداوند متعال در صحرای طبس شکست خورد.

اشتری، حافظ اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران را امام زمان(عج) دانست و تصریح کرد: در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی صورت گرفته که 8 سال دفاع مقدس یکی از نمونه‌های بارز آن است.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی، رشادت‌های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تمام کشورها علیه ایران اسلامی به رژیم بعثی کمک کردند افزود: جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های امام راحل و رشادت‌های رزمندگان اسلامی و قشرهای مختلف مردم پیروز جنگ و پس از آن فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگون با هوشیاری مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

اشتری، توطئه و دسیسه رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیستی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تمام تحرکات رژیم صهیونیستی که در منطقه علیه مسلمانان انجام می‌گیرد، رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ آن را قاطعانه می‌دهند و در این راستا رژیم صهیونیستی هر ضربه‌ای که به مسلمانان می‌زند مردم مسلمان ضربه کوبنده‌ای به آن رژیم کودک‌کش وارد می‌کنند.

وی، با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند تصریح کرد: به لطف الهی، هوشیاری مردم، هدایت‌های مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا و حضور رسته‌های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران تاکنون خنثی شده است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: