پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
عجب شیر پرس - نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از مهمترین عرصه‌های مشارکت سیاسی کشور است، گفت: انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری ، محورهای اصلی انتخابات هستند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیدعلی موسوی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرستان ملکان، حضور مردم در انتخابات را مظهر اقتدار نظام دانست و افزود: این انتخابات باید به مظهر اقتدار نظام سیاسی کشور تبدیل شود.

وی اظهار کرد: حضور گسترده و پررنگ در انتخابات آتی در صحنه های داخلی و بین المللی موجب اقتدار هر نظامی است و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین وظیفه همه ما اولا" دعوت به حضور حداکثری و ثانیا" انتخاب آگاهانه است.

موسوی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، یادآور شد: شکل گیری انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در منطقه شده و به تبع آن شکل گیری و تقویت جبهه های مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه را درپی داشت.

به گفته وی استکبارستیزی و یاری رساندن به مظلومان و مستضعفان از سوی جمهوری اسلامی عاملی است تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ایران اسلامی را دشمن خود بداند و با انواع شیوه ها به دشمنی با نظام اسلامی بپردازد.

موسوی به پیروزی های رزمندگان اسلام در یمن، لبنان و سوریه اشاره و اضافه کرد: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی طومار مقاومت نیز بسته شده و مقاومت قدرت خود را از دست می دهد اما غافل بود که تفکر انقلابی امام خمینی(ره) درجهان اسلام نهادینه شده است.

وی ادامه داد: طبق همین تفکر، مسلمانان آزاده در اقصی نقاط جهان تا پای جان در راه اسلام و اعتلای آن قدم برمی دارند و هراسی از دشمنان به دل راه نمی دهند و با توکل بر خدا و با پیروی از ولایت می توان بر سختی ها فایق آمد و دشمنان را همواره ناکام گذاشت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه سالجاری برگزار می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: