چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان مطرح کرد؛
عجب شیر پرس - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: از عملکردهای بسیار ارزنده بنیاد هرمزگان، افزایش ۳۰ درصدی اشتغال ایثارگران در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ است.
افزایش ۳۰ درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال ۹۹به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان و پرسنل این نهاد و همچنین همکاری سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی، عملکرد حوزه اشتغال بنیاد استان را در سال ۹۹ تشریح کرد و گفت: رشد ۲۱ درصدی پذیرفته شدگان ایثارگر هرمزگانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ حاصل تلاش متقاضیان و مشاوره‌های ارزنده اساتید برجسته بود که با همکاری حوزه تعاون و امور اجتماعی و مرکز مشاوره این نهاد صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان با بیان اینکه در سال ۹۹ بستر اشتغال ۱۷۶ نفر از ایثارگران این استان فراهم شد، اظهار کرد: حدود ۱۰۹ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جهت اخذ وام‌های خوداشتغالی قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۶۱ نفر وام را دریافت کرده‌اند و مابقی این عزیزان نیز به زودی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۳۵ فقره وام با مبلغ بیش از ۱۳۷ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان ایثارگر پرداخت شد، گفت: رفع مشکلات اقتصادی و خوداتکایی جامعه شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد است که خوشبختانه با افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته، بیش از پیش باعث رضایتمندی ایثارگران شد.

ناوکی با تأکید بر اینکه وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به اعضای این صندوق پرداخت می‌شود، افزود: افرادی که واجد شرایط دریافت وام هستند هر ماه شناسایی و به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد هرمزگان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی اشتغال ایثارگران هرمزگانی در سال ۹۹، عنوان کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی است، اگر مسئولان استانی همچون سال گذشته با این نهاد همکاری کنند انشاءالله امسال نیز بسیاری از ایثارگران جذب خواهند شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: