جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
معاون سیاسی استانداری همدان مطرح کرد؛
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: طبق آمار وزارت بهداشت، استان همدان از هفت ‌استان پرخطر کرونایی کشور و این یک خطر و هشدار است.
همدان از ۷ استان پرخطر کرونایی کشور

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، مصطفی آزادبخت در ستاد استانی مقابله با کرونای همدان اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و دورکاری انجام شود.

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی در دستگاه‌های دولتی توسط تیم‌های نظارتی باید بررسی شود، ادامه داد: دهداری‌ها و بخشداری‌ها پاسخ‌گوی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در روستاها هستند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: بانک‌ها زمینه رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی را برای کارکنان و مراجعه کنندگان فراهم کنند.

آزادبخت با اشاره به اینکه در طی این مدت کادر درمان و علوم پزشکی استان تلاش‌های بسیار ارزشمندی برای پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا در کشور انجام داده‌اند، افزود: متولیان امور باید محل اجتماعات و ازدحام جمعیتی را به حداقل ممکن برسانند.

وی خواستار افزایش نظارت‌ها بر جامعه برای حفظ سلامت مردم و رعایت پروتکل‌ها و مصوبات ستاد استانی شد و افزود: نظارت بر آرامستان‌ها باید بیشتر و مستمر شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: