شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
فیروزی:
عجب شیر پرس - مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره گله‌مندی سرمربی این تیم از نرسیدن پول به باشگاه، گفت: پورموسوی دلگیر است و حق هم دارد.
همچنان بی‌پول هستیم

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، علی فیروزی درباره گله‌مندی پورموسوی از نرسیدن پول به باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهارکرد: او حق دارد که ناراحت باشد و واقعا از این موضوع دلگیر است. زیرا باید پول برسد تا با پرداخت مطالبات بازیکنان، شرایط روحی تیمش بهتر شود، وگرنه تلاش‌هایش بی‌فایده خواهد بود.

وی بیان کرد: گویا این پول به حساب اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز واریز شده است و حتی خود آقای پورموسوی روز گذشته اهواز بود و شخصا پیگیر این موضوع بود تا روند انتقال پول به حساب باشگاه زودتر انجام شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: واقعا فوتبال بازی کردن با وعده و وعید سخت است. ما مدت زیادی است که چشم انتظار رسیدن پول به باشگاه هستیم و ای کاش تا دیرتر نشده است، این مهم محقق شود. هرچند همین الان هم دیر شده و به خاطر همین مشکلات از روند خوب نیم‌فصل اول فاصله گرفتیم اما اگر رسیدگی کنند، قابل جبران است.

فیروزی در پایان نیز درخصوص این‌که گفته می‌شود پورموسوی گویا مجددا به فکر جدایی از نفت است و حتی پیشنهادهایی هم داشته است، عنوان کرد: او روز گذشته در تمرین نفت بودو اصلا بحث جدایی هم نشد. اما همان‌طور که گفتمپورموسوی واقعا دلگیر است زیرا همچنان بی‌پول هستیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: