پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی معرفی شد
عجب شیر ما - در این مراسم که روز سه شنبه در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، ' جمشید نظمی ' از سردارها و فرماندهای دوران دفاع مقدس و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در سال های 1380 تا 1384 به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی و از خدمات سه ساله محمد شروین اسبقیان در این سمت قدردانی شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، نظمی سابقه یک سال مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز را نیز درکارنامه مدیریتی خود دارد.
اسبقیان درآئین تودیع خود با بیان اینکه در مدت حضورش درآذربایجان شرقی شاهد همکاری و تعامل سازنده و نزدیک دستگاه ورزشی با سایر ارگان ها و نهادها بوده است، از اینکه در طول این مدت دستگاه های اجرایی و به ویژه استانداری درکنار اداره کل ورزش و جوانان بوده است، قدردانی کرد.
وی اظهارکرد: اقتدار امنیتی آذربایجان شرقی در طول این سالها یکی از نقاط قوت و مهم دستگاه ورزشی بوده است که به همین دلیل برگزاری مسابقه ها و تورنمت های مختلف در رشته های ورزشی با موفقیت و بدون کوچک ترین مشکلی صورت گرفت.
اسبقیان گفت: باید قدردان استاندار آذربایجان شرقی باشیم که طی سال های اخیر با تمام وجود همکار و همیار اداره کل ورزش و جوانان بود و لحظه ای در مراسم ها و مسابقه های مختلف این مجموعه را تنها نگذاشت.
وی با بیان اینکه تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان با سایر دستگاه های اجرایی و ارگان های انتظامی و امنیتی در حد بسیار بالا بوده است، افزود: بدون تردید موفقیت هایی که طی دو سه سال اخیر حاصل شده است بدون همکاری با این نهادها ممکن نبود.
اسبقیان با ابراز خرسندی از حضور نظمی در راس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، گفت: وی از جمله مدیران برجسته استان است که در زمان مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی روابط بسیار حسنه و تنگاتنگی با دستگاه ورزشی استان داشت.
وی ادامه داد: اینکه یکی از فرزندان آذربایجان در دوران دفاع مقدس و یادگار شهید باکری به عنوان جانشین بنده در استان خدمت خواهد کرد بسیار امیدوارکننده و مسرت بخش است.
به گزارش ایرنا، مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز دراین مراسم با اشاره به نقش مهم تعامل سازنده سایر دستگاه های اجرایی با این اداره کل، ابراز امیدواری کرد چنین روابطی در دوران مدیریت وی نیز تداوم داشته باشد.
نظمی گفت: یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ورزش استان طی سال های اخیر حمایت ها و همکاری های نزدیک استانداری، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف امنیتی و انتظامی با اداره کل ورزش و جوانان بوده است که تلاش می کنم در دوره جدید نیز این رویه همچنان ادامه یابد.
گفتنی است محمد شروین اسبقیان در دو دوره بین سال های 1387 تا 1390 و از سال 1391 تاکنون به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی انجام وظیفه کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: