پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
عضو شورای شهر مشهد:
عجب شیر پرس - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: تفکرات افراط و تفریطی در سطح شهر باید به حاشیه رانده شود و کشمکش‌ها و دعواهای سیاسی نباید وارد فضای شهر شود.
تفکرات افراطی در فضای شهر باید به حاشیه رانده شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، احسان اصولی در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد افزود: یقینا در فضای منازعه و دعوا نمی‌توان به سازندگی رسید.
وی بیان کرد: حوزه فرهنگی همواره مورد هجمه، انتقاد و کم لطفی بوده است و در دوره کنونی مدیریت شهری مشهدنیز انتقادهای غیرحرفه‌ای زیادی به این حوزه وارد شده ‌است.
اصولی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی در این دوره سعی کرد از کشمکش‌های سیاسی و غیرسیاسی فاصله بگیرد و بخشی از هجمه ها و نقدهای غیراصولی به این حوزه، به دلیل همین موضوع و ناشی از تامین نشدننظرات افراطی است.
وی تاکید کرد: معتقدیم در فضای شهر باید با تکیه بر تفاهم و گفتگو به نفع مردم شهر عمل کرداما برخی که ادعای مدیریت جهانی دارند، فضای گفتگو را در شهر برنمی‌تابند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد ادامه داد: البته تا کنون حرف قابل استنادی از منتقدان ندیده‌ایم اما اعلام می کنیم بر اساس سند مصوب در شورای شهر در این حوزه فرهنگی به خوبی عمل شده و اقدامات سازنده‌ای در این حوزه انجام شده است و فعالیت های عمرانی رنگ و بوی فرهنگی و اجتماعی دارد.
اصولی افزود: جلسات نقد سازنده نیز چندین بار در حوزه فرهنگی برگزار کرده ایم اما همچنان نقدهای غیرحرفه‌ای ادامه دارد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات و تغییر و تحول قرار داریم، از شهروندان و همه افراد تاثیرگذار می‌خواهیم از فضای مبتنی بر تعامل و گفتگو در شهر صیانت کنند تا مشهد همچنان به عنوان محور همکاری و هم‌افزایی باقی بماند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: