پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
باقری‌نیا:
عجب شیر پرس - یک پیشکسوت فوتبال با اشاره به حواشی این روزهای تیم های نفتی خوزستان، گفت: فوتبال خوزستان، مرکز فاجعه شده است و مردم دیگر از فوتبال لذت نمی‌برند.
فوتبال خوزستان مرکز فاجعه استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مجید باقری‌نیا در واکنش به اتفاقات اخیر در تیم های نفتی خوزستان، اظهارکرد: باید بگوییم که فوتبال خوزستان، مرکز فاجعه شده است و زمانی که خودمان خودزنی می کنیم، باید منتظر هر اتفاقی باشیم.

یزدی باید برای جایگاهی که حقش بود، می جنگید

وی در ادامه نیز درباره خداحافظی داریوش یزدی و پذیرفتن سریع این موضوع از سوی مدیران باشگاه نفت، گفت: برد و باخت جزو فوتبال است و مربی باید خویشتن‌دار باشد و به نظرم داریوش یزدی هم باید خویشتن دار می بود، نه این که به خاطر اعتراض چند هوادار در رختکن از بازیکنان خود خداحافظی کند. یزدی باید با اقتدار بیشتر به کار خود ادامه می داد زیرا نفت با یزدی همان تیمی است که با بازی خوبش تا مرز شکست پرسپولیس هم پیش رفت. یزدی باید برای جایگاهی که حق او بود، می جنگید و می ماند.

مدیران نفت منتظر خداحافظی شفاهی یزدی بودند

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: یزدی باید با صبر و حوصله بررسی می کرد که چه اتفاقی افتاده است که تیمش مقابل نساجی شکست خورد و آیا موردی پیش آمده بود که این نتیجه رقم خورد. ضمن این که مدیران نفت هم منتظر خداحافظی شفاهی یزدی بودند تا سریعا گزینه خود را جایگزین کنند. پورموسوی هم استعفا داد آیا مدیران صنعت نفت همین کار را با این مربی کردند؟ اما متاسفم که در نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی می افتد و نمی گذارند به ساعت بکشد و سریع گزینه ها مطرح می شود.

این شتر در خانه آقایان هم می‌خوابد!

وی عنوان کرد: مجموعه مدیریتی نفت مسجدسلیمان را ارزیابی کنید و ببینید که همه آن ها چقدر سابقه فوتبالی دارند و در این شرایط با کدام بینش می خواهند درباره نفت تصمیم بگیرند. قول می دهم این شتری که آقایان در خانه داریوش یزدی خواباندند، در خانه همه آن ها نیز می خوابد. در هر صورت رفتار مدیران نفت اصلا حرفه ای و فوتبالی نبود ولی امیدوارم نفت به خاطر مردم مسجدسلیمان نتیجه بگیرد.

باقری نیا درباره انتخاب فکری نیز گفت: گزینه ای است که مسجدسلیمانی‌ها قبلا با او کار کرده اند و امیدوارم به خاطر این تیم و مردمانش، فکری یک دوره موفق دیگر هم در نفت داشته باشد.

چه می‌شود که یکباره پورموسوی آدم بد می‌شود؟

وی در ادامه نیز درباره اتفاقات اخیر در آبادان و خداحافظی پورموسوی، افزود: این که می گویند نفت هشت هفته برد نداشته است، درست اما چرا به آن چندین دیداری که برد داشته اند اشاره ای نمی کنند؟ به جز این است که از روی دشمنی چنین مطالبی عنوان می شود؟ پورموسوی با دست خالی، پنجره بسته و تیم امید نفت، لیگ را شروع کرد. آیا این را مدنظر دارند؟ اگر بازیکنی حاضر شد در شرایط سخت مالی این باشگاه به نفت بیاید، صرفا به خاطر روابط پورموسوی با آن بازیکنان است که حاضر شدند با کمترین پول به آبادان بیایند. بعد چطور می شود که به یکباره پورموسوی برای آبادانی ها آدم بد می شود و چنین هجمه ای به او وارد می شود؟ همین هایی که می گویند دلسوز نفت هستند و این طور هجمه وارد می کنند، چرا به این موضوع اشاره نمی کنند که باشگاه نتوانسته تیم خود را تقویت کند؟ به نظرم این افراد اصلا دلسور نفت نیستند.

زهیوی و خالدی فقط به خاطر پورموسوی به نفت آمدند

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خطاب به منتقدان نسبت به عملکردپورموسوی، ادامه داد: بروید ببینید تیم های استقلال، سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، مس کرمان، نساجی و گل گهر در نقل و انتقالات چطور تقویت شدند، بعد به عملکرد نفتی که بازیکنان لازم را ندارد، انتقاد کنید. خالدی و زهیوی به آبادان آمدند، فقط به خاطر علاقه ای که به شخص پورموسوی داشتند، وگرنه پولی در کار نبود. اگر از زهیوی درباره مبلغ قراردادش بپرسید، خجالت می کشد آن را عنوان کند. البته او اصلا به خاطر پول به آبادان نرفت.

منتقدان مگر انتظار داشتند نفت آبادان قهرمان شود؟

وی گفت: تفاوت باشگاه‌های ایرانی با هم بسیار متفاوت است یا آنقدر پول دارند که از خوردن سَردل می کنند یا مثل نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از گرسنگی در حال مُردن هستند. حالا ببینید که به پورموسوی چقدر فشار آمده بود که تصمیم به خداحافظی گرفت. آن هم پورموسوی که وقتی وظیفه ای برای حل مشکلات مالی تیم ندارد، بسیار پیگیر حل این مشکل است. می خواهم بدانم افرادی که انتقاد می کنند، مگر انتظار داشتند که نفت آبادان قهرمان لیگ برتر شود؟ به نظرم اگر نفت آبادان با این همه مشکل و اوضاع و احوال، در یکی ار رده های دهم تا دوازهم قرار گرفت، قهرمان شده است.

مردم خوزستان دیگر از فوتبال لذت نمی‌برند

باقری نیا گفت: پیشنهادم به پورموسوی این است که از مسئولان انتقاد نکند چون مسئولان از انتقاد بدشان می آید. اما مسئول محترم شما به موقع کمک کن تا ما پیشکسوتان در خانه شما بیاییم و از شما تشکر کنیم و تا عمر داریم هم دعایتان می کنیم. با اتفاقاتی که در فوتبال خوزستان رخ می دهد، مردم دیگر از فوتبال لذت نمی برند. همه باید به تیم های نفتی کمک کنیم و به نظرم پورموسوی توانمندی لازم را دارد و یزدی هم اگر می‌ماند توانمندی لازم را برای به موفقیت رساندن نفت داشت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: