شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
معاون استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان ‌شرقی گفت: پنجمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی سال آینده به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

  به گزارش عجب شیر ما به نقل ازتسنیم، احمد محمدزاده در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی، با بیان این که بخشی از کارنامه دولت، خروجی فعالیت‌های بخش خصوصی است، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر اعتقاد است که امور را باید به بخش خصوصی سپرد و مدیریت عالی استان نیز بر این امر تاکید دارد.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان باید نسبت به دوره قبل متفاوت‌تر و مطلوب‌تر برگزار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان ‌شرقی افزود: مسئولیت برگزاری پنجمین دوره این همایش به بخش خصوصی و اتاق بازرگانی سپرده می‌شود و در کنار آن دولت نیز حمایت خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی هم در این نشست اظهار داشت: با توجه به شرایط داخلی و خارجی کشور، شرایط برگزاری این همایش با چهار همایش گذشته متفاوت خواهد بود و همه این شرایط باید در شکل عملیاتی مدنظر قرار داده شود.

داود بهبودی با بیان این که محوریت بخش خصوصی در این همایش اتفاق بزرگی است، افزود: واقعیت این است که هم متقاضی و هم مجری این همایش باید بخش خصوصی باشد و دولت در جایی که نیاز است فعال باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: