شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
استاندار لرستان:
عجب شیر پرس - استاندار لرستان گفت: هر چه بتوان منابع بیشتری به لرستان وارد کرد در جهت توسعه استان اثرگذارتر خواهد بود.
پروژه‌های اولویت‌دار مناطق محروم تکمیل شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سید موسی خادمی در جلسه بررسی پروژه‌های مورد پیمان بنیاد علوی در شهرستان‌های الیگودرز و کوهدشت که ۱۷ فروردین‌ماه برگزار شد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد علوی در استان، اظهار کرد: بنیاد علوی نگاه ویژه‌ای به لرستان داشته و جلسه امروز برای پیگیری و بررسی وضعیت ۱۴ پروژه عمرانی در مناطق محروم شهرستان‌های کوهدشت و الیگودرز برگزار شد.

وی تصریح کرد: هر چه بتوان منابع بیشتری به لرستان وارد کرد در جهت توسعه استان اثر گذارتر خواهد بود و بنیاد علوی می‌تواند با پیگیری‌ها، در این رابطه به سهم خود تأثیرگذار باشد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: بنیاد علوی تجربه خوبی در زمینه اقدامات انجام شده در مناطق محروم سایر استان‌های کشور دارد که دلیل آن بهره‌گیری از مدل کاری استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های مردمی است.

خادمی اضافه کرد: مناطق محروم شهرستان‌های کوهدشت و الیگودرز برای اجرای اقدامات عمرانی به بنیاد علوی معرفی شده‌اند و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه بهره‌گیری از ظرفیت‌های بنیاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت به نتیجه رساندن پروژه‌های اولویت‌دار مناطق محروم، بیان کرد: تدوین برنامه مناسب و اولویت‌بندی پروژه‌های مناطق محروم با تمرکز اجرای اقدامات در این مناطق اثربخشی بیشتری را برای تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها به دنبال خواهد داشت.

استاندار لرستان ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات مردم وظیفه ماست و باید با هماهنگی میان بنیاد علوی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اقدامات به‌خوبی پیش رود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: