پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
یک مسئول خبر داد
عجب شیر پرس - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد بر ضرورت تشکیل سمن خیرین ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی سمن خیرین ورزشی با توجه به محدود بودن اعتبارات با استفاده از ظرفیت خیرین می توان گام های موثری در زمینه های تکمیل طرح های عمرانی ورزشی برداشت.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، علی جمور اظهار کرد:افرادی که بهراه اندازی سمن ورزشی خیرینو نیز سمن حوزه آسیب های اجتماعی بانوان در شهرستان علاقمند باشند اداره ورزش و جوانان از آنهاحمایت خواهد کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآبادافزود: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ششسمن و تشکل مردم نهاددر زمینه هایی چون آسیب های اجتماعی، فرهنگی، خیریه، پهلوانی، مذهبی و ... دارای فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیتیک مورد سمن در حوزه آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای گذرکجین شهرستانگفت: روستاهای اسدآباد فاقد سمن و تشکل های مردمی هستند که در همین راستا در سال ۱۴۰۰ طی برنامه ریزی ها سعی داریم بارایزنی و حمایت اداره کلدر روستاهای شهرستان طرح «هر روستا، یک سمن»را عملی کنیم.

جمور خاطرنشان کرد: در طرح«هر روستا، یک سمن»در تلاش هستیمتا با شناسایی افراد توانمند و فعال در زمینه اجتماعیبا ارائه کلاس های آموزشی و نیز مشخص کردن مسیر برای تشکیل سمن در هر روستاآنهارا نسبت به راه اندازی سمن های مردم نهاد با اخذ مجوز تأسیس کمک و حمایت کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در ادامهبرضرورت فعال شدن رده های سنی تیمبسکتبال در این شهرستان تاکید کرد وگفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۳۰ هییت ورزشی بوده که با پیگیری های انجام شده در آینده نزدیک هیئت کبدی شهرستان نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی با کمان نیز محل آن مشخص شده ودر حال فعال شدن قرار دارد، یادآور شد: در رابطه با هیئت شطرنج نیز محل خانه شطرنج تعیین شده و با ظرفیت خیرین در دست راه اندازی بودهضمن اینکه ورزش گلف نیز با استفاده از ظرفیت خیرین در حال راه اندازی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: