پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه جوانان ما استعداد حضور در بهترین جایگاه‌های ورزش قهرمانی را دارند،‌ گفت: آذربایجان شرقی در میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی توانمندی بالایی دارد که باید از این ظرفیت، وزارت ورزش نهایت بهره را ببریم.

  به گزارش عجب شیر ما به نقل ازتسنیم، اسماعیل جبارزاده در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور خادم می‌تواند به دلیل الگوی مناسب اخلاق و رفتار و مدیریت، در معاونت وزارت ورزش منشأ خدمات مناسبی باشد، اظهار داشت: اسبقیان نیز در مسئولیت خود سنگ تمام گذاشته و هر آنچه در توان دارد انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه حضور اسبقیان باعث شد تا در عرصه ورزش، جایگاه استان به بهترین موقعیت برسد، تصریح کرد: باید این روند رشد ادامه یابد و جایگاه استان به جایگاه بهتر از این نیز ارتقاء یابد.

استاندار آذربایجان شرقی، بابیان اینکه در شرایط خاصی که هستیم، حفظ جوانان و خدمت به آنان در عرصه ورزش از اهمیت خاصی برخوردار است،‌ ادامه داد: یک اداره کل نمی‌تواند به‌تنهایی این کار سنگین را بر عهده بگیرد و سایر سازمان‌ها و بخش‌ها نیز باید همکاری و همیاری داشته باشند.

جبارزاده بابیان اینکه جایگاه ورزشکاران استان در بهترین حالت خود قرار دارد، گفت: حفظ جایگاه بیش از کسب آن زحمت دارد و باید مدیرکل جدید بر این موضوع برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد و با همان شتاب و انگیزه اسبقیان این روند را تداوم بخشد.

وی ارتقای ورزش استان و امورات جوانان را جزو اولویت‌های اصلی آذربایجان شرقی دانست و تصریح کرد: این موضوع، مسئله ویژه‌ای است که همیشه در اولویت خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه جوانان ما استعداد حضور در بهترین جایگاه‌های ورزش قهرمانی و... را دارند،‌ ابراز داشت: این استان در حوزه میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی نیز توانمندی بالایی دارد که باید از این ظرفیت، وزارت ورزش نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

وی افزود: در همه مسابقات برگزارشده، ارزیابی‌های خوبی از میزبانی استان توسط ناظران بین‌المللی صورت گرفته که آمادگی خود را برای قبول میزبانی‌های جدید اعلام می‌کنیم و از این جنبه انتظار داریم شاهد رشد بیش‌ازپیش ورزش در استان باشیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: