جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
استاندار همدان:
عجب شیر پرس - استاندار همدان گفت: مشکلی در روند تامین و توزیع کالاهای مصرفی و موردنیاز مردم به خصوص ۱۰۰ قم کالای اساسی براساس برنامه ریزی و جهت گیری مناسب دولت وجود ندارد.
مشکلی در تامین و توزیع اقلام مصرفی مردم وجود ندارد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «سیدسعید شاهرخی»  در جلسه ستاد تنظیم بازار که به صورت سراسری(استان های کشور) و در ارتباط تصویری و زنده با رییس جمهوری برگزار شد، افزود: در استان همدان هم روند تامین و توزیع چهار قلم کالای اساسی و مورد نیاز مردم با توجه به شرایط پیش آمده در سطح کشور با شدت و ضعف و تنش هایی مواجه شد که این موارد به خوبی مدیریت و ساماندهی شده است.

وی اظهار داشت: به رغم وجود برخی مشکلات در حال حاضر مانعی در مسیر تامین اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و با تلاش موثر و هدفمند مسئولان اندک کاستی و ضعف موجود نیز رفع می شود.

استاندار همدان تاکید کرد: تامین اقلام ضروری، موردنیاز و مصرفی برای تامین رفاه حال و آسایش مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اما مهم تر از این موضوع در شرایط فعلی، توزیع مناسب و نظارت دقیق و مستمر است.

شاهرخی با اشاره به اینکه شرایط پیش آمده به خصوص ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز موجب افزایش تقاضای مازاد بر نیاز گوشت مرغ در سطح استان همدان شد، گفت: گوشت مرغ یکی از نیازهای اصلی مردم در روزهای پایانی سال و ایام نوروز است که درحال حاضر بیش از نیاز مصرفی استان همدان، تهیه شده و با شیوه ای مناسب و مدیریت شده در حال توزیع از طریق بازار و مراکز عرضه است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه فرصت طلبی برخی افراد در قطعه بندی مرغ در کاهش دسترسی مردم به این فرآورده نقش داشت، تاکید کرد: برای پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در زمینه عرضه و توزیع گوشت مرغ، باید فرایند نظارت بر توزیع با دقت و حساسیت و دقت نظر بیشتری دنبال و پیگیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: