سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار کرمان با اشاره به مسائل و اولویت‌های این استان در سال جاری گفت: انتخابات پرشور، امن و با اعتماد بالا، راهبرد اساسی حوزه اجرایی کرمان در سال ۱۴۰۰ است که همه دستگاه‌ها باید در این راستا کمک کنند.
انتخابات پرشور راهبرد اساسی سال ۱۴۰۰ است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی زینی وند در نشست شورای راهبردی کرمان افزود: در حوزه اجرایی این استان همدلی و همراهی مطلوبی میان ارکان مختلف مدیریتی وجود دارد و امسال با برنامه و انگیزه بهتر در خدمت به مردم هستیم.

وی تصریح کرد: بسیج پشتیبانی‌های کشور بعد از تولید، در راستای تحقق نامگذاری سال و رفع نقطه آسیب کشور در حوزه اقتصاد و معیشت مردم مورد تاکید قرار دارد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کوتاهی و کم کاری در حوزه تامین کالاهای اساسی این استان صورت گرفته است اظهار داشت: مسائل متعددی در این امر دخیل هستند و نواقصی نیز وجود دارد که با کمک همه باید برای رفع آنها کار کرد.

وی ادامه داد: حوزه تنظیم بازار نیز از مسائل مورد توجه است و بخشی از اتفاقات بازار مرغ کشوری است، ضمن آنکه استان کرمان به صورت عادی ۴۰ درصد کمبود تولید نسبت به میزان مصرف دارد، اما بخشی از مشکل نیز در شبکه توزیع است که باید با برنامه ریزی مناسب رفع شود.

نشست شورای راهبردی استان کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان،  اعضای مجمع نمایندگان، رئیس کل دادگستری و فرمانده سپاه ثارالله استان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
در این نشست مسائل و مشکلات استان کرمان از جمله تامین آب، اشتغال، حمایت از تولیدکنندگان، حاشیه‌نشینی، تامین کالاهای اساسی و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: