جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
فرماندار خلخال:
عجب شیر پرس - فرماندار خلخال گفت: گوشت مرغ موردنیاز روزانه مردم از مرغداری‌های فعال این منطقه تامین می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مشکلی در تامین مرغ وجود ندارد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی  در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: تامین نشدن گوشت مرغ مصرفی روزانه این شهرستان در اوایل تعطیلات نوروز از سوی مرکز استان موجب کمبود در بازار و نوسان قیمت شده بود که این مشکل با تامین گوشت مرغ مصرفی روزانه مردم از مرغداری‌های برطرف شده و این روند تا زمان عادی شدن ارسال مرغ از مرکز استان ادامه خواهد داشت. 

وی اظهارکرد: قیمت تنظیم بازار مرغ در خلخال ۲۲۵ هزار ریال برای مصرف‌کنندگان اعلام شده و همه مرغ‌فروشی‌ها ملزم به رعایت این قیمت هستند.

بابایی بیان کرد: بدلیل نبود کشتارگاه مرغ در خلخال مرغ زنده مرغداری‌ها به مرکز استان حمل و پس از کشتار به صورت بسته‌بندی برای توزیع باز می‌گردد که با توجه به هزینه‌های حمل و نقل و پرداخت هزینه‌های کشتارگاه، موجب اندکی افزایش قیمت تمام شده مرغ نسبت به نرخ تنظم بازار کشوری می‌شود.

فرماندار خلخال گفت: اعلام برخی اخبار مربوط به افزایش قیمت مرغ در تهران از سوی رسانه‌های جمعی موجب ایجاد بار روانی در بازار شده و حتی در بسیاری از موارد انتشار این چنین خبرهایی از سوی رسانه ملی موجب قاچاق گوشت مرغ از شهرستان‌های کوچکی مثل خلخال به پایتحت شده است.

وی اظهارکرد: تا زمانی که سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی استان اردبیل قادر به تامین گوشت مرغ مصرفی و روزانه مردم خلخال نباشند گوشت مرغ به همین روال و از مرغداری‌های این شهرستان تامین و به قیمت مصوب تنظیم بازار این شهرستان در بین مصرف‌کنندگان توزیع خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: