جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
عجب شیر پرس - رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: اصناف نقش بسزایی در اقتصاد استان ایفا می‌کنند و در این راستا باید به تولید داخلی توجه کنند.
اصناف اردبیل به تولید داخلی توجه کنند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در آیین تجلیل از هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی اردبیل گفت: رشد و ارتقای تولید داخلی را باید جدی گرفت و با حمایت از اصناف و کارگاه‌های تولیدی صنفی، تولید داخلی را باید گسترش داد و زمینه را برای رشد و توسعه آنها فراهم کرد.

او از اصناف به عنوان قلب تپنده اقتصاد نام برد و بیان کرد: اصناف واسطه بین تولید، توزیع و مصرف هستندو به عنوان آخرین حلقه این چرخه، نقش مهمی در بهبود شرایط اقتصادی ایفا می‌کنند که این جایگاه باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش اتاق اصناف، کسبه و بازاریان افزود: اصناف همواره ایجاد کننده اشتغال در کشور و توانمندی بالای آنها در اقتصاد تاثیرگذار بوده است و آن را به سمت و سویی با بهره‌وری بالا سوق خواهد داد.

صادقی با اشاره به پایداری اشتغال ایجادی از سوی واحدهای صنفی، گفت: اگرچه بازاریان و اتحادیه‌های مختلف پارسال با مسائل مالیاتی، چک‌های برگشتی و دیگر مشکلات روبه‌رو بودند اما با صبوری توانستند بر آنها فائق آیند.

پیش از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۲ هزار واحد صنفی مجاز دارای پروانه در بخش کسب و کار استان اردبیل فعالیت داشتند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: