دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
عجب شیر پرس - بعد از پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان، افسانه چترنور بازیکن تیم شهرداری سیرجان با ۲۲ گل زده به عنوان بانوی گل مسابقات معرفی شد.
فوتبالیست زنجانی، بانوی گل لیگ فوتبال

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شهرداری سیرجان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را به دست آورد.
بعد از پایان مسابقات افسانه چترنور بازیکن تیم شهرداری سیرجان با ۲۲ گل زده به عنوان خانوم گل معرفی شد.
زهرا قنبری بازیکن وچان کردستان با ۲۰ گل زده در رده دوم قرار گرفت، شبنم بهشت دیگر بازیکن شهرداری سیرجان هم در این لیگ ۱۵ گل به ثمر رساند تا در جایگاه سوم بهترین گلزنان لیگ قرار بگیرد.
افسانه چترنور بازیکن ۲۲ ساله و خوش آتیه زنجانی که این روز‌ها در تیم فوتبال شهرداری سیرجان مشغول بازی است، در لیگ برتر بانوان خوش درخشیده و موفق شده، عنوان دومی برترین گلزنان لیگ را به صورت مشترک به دست آورد.
این بازیکن که از ۱۳ سالگی به صورت حرفه‌ای در رشته ورزشی فوتبال مشغول فعالیت شده، با سابقه چهار سال فعالیت ورزش قهرمانی در تیم شهرداری سیرجان، در فصل ۹۷-۹۸ لیگ برتر فوتبال بانوان بود.
افسانه چترنور بانوی زنجانی که در این فصل با تغییر پست از دفاع چپ به خط حمله عملکرد خوبی در ترکیب شهرداری داشت، در پایان لیگ با زدن ۲۲ گل به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: