دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
فرمانده انتظامی استان کرمان:
عجب شیر پرس - سردار ناظری گفت: طی امسال ۱۷۱ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در جلسه شورای فرماندهان و معاونین نیروی انتظامی برای آمادگی در سال ۱۴۰۰ با اعلام اینکه تعامل و ایجاد اشتغال در مناطق محروم از برنامه‌های مهم این ستاد بود گفت: به خانواده‌هایی که همسر یا فرزندانشان اشرار بودند ودستگیر شده اند کمک کرده ایم.

او افزود: امسال بیش از ۲۳۰ هزار گشت زنی و ۷ هزار مشاوره در کلانتری‌ها انجام شد که ۷۳ درصد آن به صلح انجام شد.

ناظری با اشاره به اینکه آمادگی کامل داریم که اگر محدویت‌های برای نوروز امسال اعمال شود پای کار باشیم بیان کرد: کرمان در کاهش تصادفات رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث مواد مخدر ۱۷۱ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شد.

زینی وند استاندار کرمان با اعلام اینکه نیروی انتظامی امسال در بحث ماموریت‌ها و محدویت‌های کرونایی زحمت زیادی کشیده است گفت: استان کرمان استان مرزی نیست، ولی از هر استانی مرزی‌تر است وپیچیدگی دارد.

او افزود:ما در نزدیک مرز شرقی کشور هستیم که کشور‌های هم مرز شرق ما پر از پیچیدگی هستند.

زینی وند با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۰ یک رخ داد مهم سیاسی به نام انتخابات ریاست جمهوری داریم بیان کرد:امیدواریم یک انتخابات پرشور و سالم برگزار شود.

او گفت: امروز دیگر با فضای مجازی ناامنی در درون خانواده‌ها است و امنیت پیچیده شده و فضای مجازی تاثیر اجتمایی زیادی دارد.

زینی وند با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این دوران نقش مهم و بزرگی دارد افزود:اگر بخواهند انصاف رعایت شود باید ایران نمونه یک مدل بین المللی شود.

او بیان کرد:خانواد‌های زیادی دیده ایم شرور خانواده بخاطر شرارت و ناامنی‌های که ایجاد کرده کشته شده، ولی نیروی انتظامی هوای خانواد‌های آن‌ها را دارد.

استاندار کرمان گفت:مردم باید قدر نیرو‌های انتظامی خود را بدانند ،در بخش معیشت نیروی انتظامی ، حقوق وامکانات آنها اندازه یک ماموریت آن‌ها نیست که امیدواریم حل شود.

در پایان جلسه از جانبازان عرصه نیروی انتظامی و همسران خانواده‌ های ماموران انتظامی تجلیل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: