جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:
عجب شیر پرس - معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت: تمام مراکز رفاهی استان تهران به علت شیوع بیماری کرونا در ایام نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است.
تمام مراکز رفاهی استان تهران در ایام نوروز ۱۴۰۰ تعطیل استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، یوسف بهارلو در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران فرهنگی در اولویت اصلی ما قرار دارد اظهار داشت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم سفرهای نوروزی و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه، همه مراکز رفاهی و تفریحی شهرستان‌های استان تهران تا اطلاع ثانوی قادر به ارائه خدمات به همکاران عزیز نمی‌باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه مدارس و مراکز اسکان نیز با توجه به شرایط اپیدمی بیماری کرونا حق پذیرش هیچ گونه مسافری را در این ایام ندارند گفت: قطعاً تصمیمات اتخاذ شده در جهت حفظ سلامت هموطنان عزیز بوده و با مدارسی که در این زمینه مرتکب تخلف شوند، برخورد خواهد شد.

بهارلو ارائه خدمات رفاهی به همکاران محترم فرهنگی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: همگی ما امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی بار دیگر شور و نشاط و سلامتی را در جامعه شاهد باشیم و مجدداً بتوانیم در خدمت جامعه عزیز و بزرگ فرهنگیان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً معلمین عزیز به عنوان مشعل داران فرهنگی جامعه، نقش مهمی در الگو بخشی به دانش آموزان و اولیای محترم آنان دارند، عنوان داشت: با توکل به خداوند متعال و همکاری همگی هموطنان عزیز در رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی از این مسیر سخت عبور خواهیم کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: