دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
لیگ برتر فوتسال؛
عجب شیر پرس - تیم‌های فوتسال گیتی پسند و مس سونگون در هفته دوم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال برابر حریفان خود به پیروزی پرگل رسیدند.
پیروزی ۷ گُله گیتی پسند با درخشش احمدعباسی

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، هفته دوم از دور دوم لیگ برتر فوتسال ایران امروز دوشنبه با برگزاری سه دیدار به اتمام رسید.

در یکی از این بازی‌ها که از ساعت ۱۵ در اصفهان آغاز شد، تیم گیتی پسند از تیم مدعی کراپ الوند میزبانی کرد که این بازی در نهایت با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به سود گیتی پسند به پایان رسید. در این مسابقه سعید احمدعباسی بازیکن گیتی پسند درخشید و به تنهایی چهار گل تیمش را به ثمر رساند. علی اصغر حسن زاده (دو گل) و مهران رضاپور زننده سه گل دیگر گیتی بودند.

بازی دو تیم در نیمه نخست درگیری‌هایی هم داشت. ابتدا سعید افشار بازیکن گیتی پسند با محمد هاشم زاده مربی گیتی پسند درگیر شد و همین مسئله باعث توقف مسابقه شد. در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست هم که گیتی پسند گل چهارم را به ثمر رسانده بود، داور برای لحظاتی اعلام رای نهایی برای تایید گل را به تاخیر انداخت که این مسئله هم باعث اعتراض بازیکنان دو تیم شد.

حواشی بازی به نیمه دوم هم کشید و مهدی جاوید آقای گل چند دوره گذشته لیگ برتر فوتسال و بازیکن تیم کراپ به دلیل انجام خطا، از زمین مسابقه اخراج شد.

گیتی پسند با هدایت وحید شمسایی در روزهای گذشته حمید احمدی ملی پوش خود را کنار گذاشته بود و این بازیکن را در اختیار نداشت.

* مس سونگون ۶ - فرش آرا یک

در دیگر بازی همزمان، تیم مس در تبریز میزبان تیم فرش آرا بود. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۶ بر یک به سود مس به پایان رسید تا این تیم به دومین برد خود در این مرحله دست یابد. مسی‌ها در هفته نخست این مرحله گیتی پسند را شکست داده بودند و حالا با ۶ امتیاز در صدر جدول هستند.

* سن ایچ ۲ - مقاومت البرز یک

تیم فوتسال سن ایچ ساوه هم که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است، امروز میهمان مقاومت البرز بود. سن ایچ در بازی نخست خود در این مرحله برابر کراپ الوند به نتیجه تساوی ۲-۲ رسیده بود ولی در بازی امروز موفق شد به برد ۲ بر یک برسد و با ۴ امتیاز به رده دوم صعود کند.

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:
۱۲ فروردین ۱۴۰۰؛ ساعت ۱۶
کراپ الوند - مقاومت البرز، سالن یادگار امام (ره) الوند
فرش‌آرای مشهد - گیتی‌پسند اصفهان، سالن شهید بهشتی مشهد
سن‌ایچ ساوه - مس سونگون ورزقان، سالن فجر ساوه

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: