جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
عجب شیر پرس - نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های نیمه تمام منطقه سیستان با مساعدت مسئولان باید هرچه سریعتر تامین اعتبار و تکمیل شود.
طرح های نیمه تمام سیستان تکمیل شود/ لزوم نوسازی مدارس

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، حبیب الله دهمرده اظهار داشت: در منطقه سیستان طرح‌های نیمه تمام مختلفی وجود دارد که نیازمند تأمین اعتبار و اختصاص بودجه جدید است.

وی افزود: در بازدید اخیر تعدادی از مسئولان کشوری از منطقه سیستان تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام مورد پیگیری قرار گرفت و در این خصوص قول مساعد داده شده است.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اولویت بندی پروژه‌ها ادامه داد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانشگاه زابل و حمایت از پژوهشکده دانشگاه از جمله پروژه‌هایی است که مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نیازمند تخصیص بودجه مناسب در بخش آموزش و پرورش هستیم، تصریح کرد: لازم است تا آن دسته از فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان که فرسوده هستند تخریب شوند و فرآیند نوسازی این مدارس انجام شود.

دهمرده گفت: اتمام طرح تصفیه خانه فاضلاب و خوابگاه بیمارستان امیر المومنین (ع) شهرستان زابل نیز از جمله پروژه‌های در دست پیگیری است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: