جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
معاون فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد؛
عجب شیر پرس - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در تالارها و اماکن این استان خبر داد.
ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در تالارهای کرمانشاهبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، محمدرضا آمویی اظهار کرد: طی روزهای اخیر برخی از تالارها و باغ تالارها، کافی شاپ‌ها و مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اقدام به تبلیغ جهت برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در فضای مجازی کرده‌اند.

وی افزود: شهروندان در جریان باشند برگزاری هرگونه جشنی تحت عنوان مراسم چهارشنبه آخر سال ممنوع بوده و هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسی اتاق اصناف از عصر فردا ۲۶ اسفندماه نسبت به انجام بازرسی از تالارها و واحدهای صنفی اقدام و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنند.

آمویی به خانواده‌ها و شهروندان توصیه کرد از حضور در چنین اماکنی پرهیز کنند، زیرا که این جشن‌ها غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا به شهروندان توصیه می‌شود جشن مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال را به صورت محدود و کوچه محور برگزار کنند، تا از شیوع این ویروس جلوگیری شده و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.

آمویی گفت: پلیس برای امنیت مردم و آرامش خانواده‌ها در کنارشان حضور دارد و اجازه سو استفاده به برخی فرصت طلبان نمی‌دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: