پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
استاندار مرکزی:
عجب شیر پرس - استاندار مرکزی، گفت: اگر چه بستر فضای مجازی در سال‌های اخیر سهم زیادی از اطلاع‌رسانی را به خود اختصاص داده است اما حمایت از مطبوعات استان مرکزی یک ضرورت انکار ناپذیر است.
حمایت از مطبوعات استان مرکزی یک ضرورت انکار ناپذیر است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، سید علی آقازاده ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، متأسفانه مطبوعات کشور به ویژه مطبوعات استان مرکزی حال خوشی ندارد بر همین اساس نیاز است از مطبوعات استان مرکزی حمایت‌های خاص و تأثیر گذار صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: البته در بسیاری از کشورهای پیشرفته مطبوعات نوشتاری هنوز جایگاه واقعی خود را حفظ کرده اند و روزانه با تیراژ بالا چاپ و توزیع می‌شوند.

استاندار استان مرکزی، بیان کرد: علم رسانه و کاربردی آن با دو دهه پیش متفاوت است و انفجار اطلاعات در عوض شدن چهره رسانه‌ها نقش مؤثری ایفا کرده است اماباید تلاش کنیم تا سنت خوب روزنامه‌نگاری و روزنامه نویسی در کشور و استان همچون گذشته پررونق باشد.

استاندار استان مرکزی، گفت: باید فعالان رسانه تلاش کنند تا خود را با آخرین پیشرفت علمی روز در این زمینه تطبیق دهند.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: رسانه‌ها برای حضور حداکثری آگاهانه مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ تلاش کنند چرا که مهمترین پروژه و رویداد سیاسی کشور به شمار می‌رود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: