پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
فرماندار تالش:
عجب شیر پرس - فرماندار تالش گفت: رعایت قانون و پرهیز از هرگونه رفتار سلیقه‌ای زمینه‌ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است تا همه پرسی ۱۴۰۰ را پر شورتر از همیشه برگزار کنیم.
رعایت قانون زمینه‌ساز افزایش مشارکت انتخاباتی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد حسین شاهکویی  در جلسه شورای اداری در فرمانداری تالش بیان کرد: همه باید مقید به اجرای قانون باشیم و تلاش کنیم با برگزاری انتخاباتی پر شور، نیروهای اصلح را انتخاب کنیم و بخشداران نیز در خصوص انتخابات بر حوزه مدیریت خود نظارت کامل داشته باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

فرماندار تالش در ادامه سخنانش با اشاره به ضرورت تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید، گفت: مسئولین ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بازبینی ها و نظارت ها بر قیمت کالاها و خدمات را تشدید کنند و برای تامین به موقع اقلام مورد نیاز مردم تلاش زیادی انجام دهند.

وی از مسئولان مرتبط خواست، طبق قانون از انفال عمومی و منابع طبیعی حفاظت و مراقبت کنند و شهرداران نیز با توجه به آغاز سال جدید به ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر و خیابان ها اقدام کنند.

او ادامه داد: با متجاوزان به انفال و منابع طبیعی و عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز باید برخورد شود و دستگاه های متولی، این مسائل را جدی بگیرند.

شاهکویی با قدردانی از همه مسئولان و علمای شیعه و سنی به جهت همکاری برای پیشبرد امور در سال ۹۹، از مردم خواست همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را با جدیت ادامه دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: