جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
عجب شیر پرس - استاندار ایلام با تاکید بر توزیع فراگیر کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید گفت: توزیع کالای شب عید نباید به شکل‌گیری صف مردم منجر شود.
توزیع کالای شب عید نباید به شکل‌گیری صف مردم منجر شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، محمد نوذری اظهار داشت: برای توزیع کالاهای مصرفی و مورد نیاز شب عید برنامه‌ریزی دقیق انجام شده است و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام گفت: به متولیان توزیع و تامین نیاز بازار نیز تاکید شده است که به نحوی برنامه‌ریزی کنند تا توزیع و پخش این محصولات منجر به تشکیل صف و تجمع مردمی برای خرید نشود.

وی افزود: توزیع‌فراگیر در تمام نقاط استان ، شهرستان‌ها و محلات راهکار مناسب برای پرهیز از ایجاد صف‌ها بوده و به نظر می‌رسد وقتی کمبودی در تامین نیست پس اگر ضعفی در توزیع هم نباشد تشکیل صف عملی غیر منطقی و نشانه نبود نظارت بر بازار است.

استاندار ایلام در مورد نظارت بر بازار نیز براین نکته تاکید داشت که "بازار بدون نظارت آبستن تخلف و گرانفروشی خواهد بود" و گفت: دستگاه‌های نظارتی بازار بدون اغماض با اختلا‌لگران در بازار بدون اغماض برخورد و موارد نقض را به مراجع ذیصلاح گزارش کنند.

نوذری در ادمه به مردم نیز توصیه کرد: کمبود کالا در استان وجود ندارد و بر این اساس با توجه به شرایط موجود کرونایی درخواست از مردم آن است که در خریدها بر اساس نیاز و مصرف متعادل اقدام کنند و از حضور در صف‌ها که منجر به تجمع می‌شود پرهیز کنند.

استاندار ایلام برنامه‌ریزی برای عید امسال را منطبق با شرایط موجود کشور و استان در وضعیت کرونایی عنوان کرد و افزود: تمام برنامه‌ریزها منطبق با شرایط موجود و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور و استان خواهد بود و در این تصمیمات سلامت مردم اولویت هر تصمیم است.

وی پرهیز از مسافرت توسط شهروندان ایلامی و ممنوعیت استقرارچادر و اسکان در طبیعت به سبک ایام نوروز سنوات گذشته را یادآورشد و گفت: در نوروز امسال برپایی چادر در دامنه طبعیت ممنوع است و استان ایلام هیچ برنامه‌ای برای پذیرش میهمان نوروزی نخواهد داشت.

استاندار ایلام در ادامه به میهمان‌نوازی ایلامی‌ها اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: مردم ایلام میهمان‌نواز هستند اما امسال سلامت میهان را بر میهمان‌نوازی ترجیح می‌دهند و از میهمانان درخواست دارند به ایلام سفر نکنند تا سالم باشند و از آلودگی به کرونا به دور باشند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: