جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
عجب شیر پرس - مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ارزش کل خدمات ارائه شده در مرحله چهارم از گام سوم بیش از ۲۳ میلیارد تومان بوده و بیش از ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به افراد آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.
۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در خراسان جنوبی پرداخت شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی هنری صبح امروز در حاشیه مراسم کمک‌های مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر برگزاری نهضت کمک مؤمنانه، در ماه شعبان سال جاری در استان این نهضت بزرگ آغاز به کار کرد و در بازه‌های زمانی مختلف تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شده است.

وی افزود: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مؤمنانه که حماسه و موج امید را در جامعه ایجاد کرد و موجب همدلی بین نهادها، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و اقشار بسیج و آحاد مردم شد، اجرای مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه در آستانه سال نو و با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت رسان، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال شروع به کار کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از جمله خدمات ارائه شده در زمینه تهیه و توزیع سبد معیشتی در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه بیش از 40 هزار سبد معیشتی، دو هزار و 200 دست کفش و لباس، 174 عدد لوازم زندگی، 988 کارت هدیه، 9 هزار و 600عدد غذای گرم و 3 هزار و 500 کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده که جمعاً ارزش این خدمات ارائه شده بیش از 15 میلیارد تومان است.

هنری عنوان کرد: در عرصه بهداشت و درمان نیز بیش از 746 میلیون تومان در تهیه بیش از 23 هزار بسته بهداشتی و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای 125 نفر هزینه شد است.

وی اظهار داشت: در راستای ازدواج آسان در مرحله چهارم از گام سوم نهضت کمک مؤمنانه در استان، 353 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 860 میلیون تومان توزیع شده است.

مسئول دبیرخانه ستاد استانی نهضت کمک مؤمنانهدر خراسان جنوبی به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در راستای رزمایش نهضت کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: در این مرحله 34 زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله خدمات ارائه شده در کمیته آموزش و پرورش نیز بیش از 1000 بسته لوازم التحریر و 122 عدد تبلت و وسایل کمک آموزشی به ارزش ریالی 198 میلیون تومان است.

هنری افزود: ارزش کل خدمات ارائه شده در مرحله چهارم از گام سوم بیش از 23 میلیارد تومان و ارزش تسهیلات اعطا شده بیش از 17 میلیارد تومان است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع‌بندی کلی خدمات و تسهیلات ارائه شده از ابتدا شروع نهضت کمک مؤمنانه تاکنون بیان کرد: ارزش کل خدمات ارائه شده از ابتدا تاکنون بیش از 204 میلیارد تومان کمک بلاعوض بوده است.

وی افزود: بیش از 165 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های اشتغال، مسکن، رفع مایحتاج زندگی، افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا اعطا شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: