جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
عجب شیر پرس - استاندار سمنان گفت: وضعیت استان سمنان در تأمین ارزاق عمومی و کالاهای اساسی خوب است.
وضعیت استان سمنان در تأمین ارزاق عمومی خوب است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، علیرضا آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری همایش استانداران سراسر کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانسی در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، ضمن تأکید بر تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان اظهار داشت: روزانه 63 تن گوشت مرغ در استان سمنان توزیع می‌شود و از این حیث هیچ‌گونه کمبودی در استان سمنان وجود ندارد.

وی گفت: 10 تن گوشت مرغ نیز برای توزیع در تعاونی‌های ادارات در نظر گرفته شده است که با نرخ دولتی توزیع می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی‌ها در حوزه توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم گفت: باید در سطح استان نظارت از کشتارگاه‌ها تا شبکه توزیع و تحویل به دست مردم با جدیت دنبال شود.

آشناگر تصریح کرد: در استان سمنان فروشندگان مرغ مجاز به فروش مرغ قطعه‌بندی شده و طعم دار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان استان سمنان عزمی جدی برای کنترل بازار مرغ دارند و جای هیچ‌گونه نگرانی از این حیث در استان سمنان وجود ندارد.

استاندار سمنان در مورد تأمین میوه شب عید نیز گفت: میوه مورد نیاز شب عید مردم استان سمنان خریداری و انبار شده است و در چند روز آینده با قیمت تعادلی توزیع می‌شود.

آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتخابات گفت: فرآیند انتخابات در استان سمنان بر اساس قانون در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان در حال انجام است گفت: مردم استان سمنان در طول سال‌های گذشته مشارکت بسیار خوبی در اجرای امر انتخابات داشته‌اند.

استاندار سمنان تأکید کرد: ثبت‌نام افراد توانمند در امر انتخابات منجر به توسعه هر چه بیشتر استان می‌شود؛ بنابراین به هر میزان که تعداد افراد داوطلب و صاحب تجربه در انتخابات افزایش یابد؛ علاوه بر افزایش مشارکت مردم سبب تسهیل در امر انتخاب توسط مردم خواهد شد و ضریب خطا را کاهش می‌دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: