جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
عجب شیر پرس - معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تامین گوشت مرغ در آستانه ایام عید گفت: با تشدید نظارت بر توزیع گوشت مرغ ، با متخلفان عرضه این کالا در استان برخورد جدی صورت می‌گیرد.
نظارت بر عرضه گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری تشدید شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، الله‌کرم نصیری روز جمعه در دیدار میدانی از چند کشتارگاه دام و طیور در استانکه در راستای تامین گوشت سفید و نیاز بازار صورت گرفت، افزود:نظارت بر کشتارگاه‌های دام و طیورو همچنین بازار تشدید خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، تامین گوشت مرغ بازار است کهدر این راستا با هرگونه تخلف به شدت مقابله خواهد شد و اجازه داده نمی‌شود دلال‌گری و واسطه‌گری جای قانون را بگیرد.

رییسسازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هیچ گونه مشکلی در رابطه با جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌های مرغداری‌های استان وجود ندارد و با هر گونه اخلال در تحویل ندادن مرغ به کشتارگاه و ارائه نشدن آن به بازار، برخورد خواهد شد.

عطاالله ابراهیمی با تاکید بر اهمیت بحثتولید، افزود: در روند تولید باید منافع تولیدکننده و نیاز مصرف کننده همزمان تامین شود.

وی از مردم خواست با مدیریت خرید خود در ایام پایانی سال نسبت به تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند و هرگونه تخلف را به تعزیرات استان گزارش دهند.

ابراهیمی افزود:بهمن‌ماه امسالیک میلیون و ۴۸۱ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شدو درخصوص میزان تولید مشکل خاص وجود ندارد.

معاون اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سلامت گوشت مرغ بازار از اولویت‌های این اداره کل است و هیچ مشکلی تاکنون در این خصوص وجود نداشته است.

حسین صالحی افزود: روند سلامت در تولید گوشت مرغ از هنگام جوجه‌ریزی تا کشتارگاه و سپس بازار تحت کنترل کارشناسان و بازرسان این اداره کل قرار دارد و مردم با اطمینان کامل نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز تامین کنند.

میزان تولید گوشت سفید در چهارمحال و بختیاریحدود ۲ میلیون و۹۰۰کیلوگرم است که ۸۰۰ تن آن مرغ مازاد نیاز استان است و بخشی از این میزان به استان‌های همجوار ارسالمی‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: