جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
بیانیه نمایندگان استان فارس درباره اقدام اخیر استانداری این استان؛
عجب شیر ما - عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان استان فارس درباره اهمیت گرامیداشت جایگاه شهدا و همچنین لزوم حضور پرمعنا و گسترده مردم در تشییع جنازه پیکر شهدا در این استان را قرائت کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، ضرغام صادقی در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان استان فارس درباره اقدام اخیر استانداری این استانرا قرائت کرد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

پندار ما این است که ما مانده‌ایم و شهدا رفته‌اند اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند. (شهید آوینی)

بزرگداشت شهدا در اصل بزرگداشت خودمان است که درگیر ظواهر زشت و زیبای دنیایی شده‌ایم که آرام آرام ما را با خود می‌برد و به آن فکر نمی‌کنیم. شهدا چنان مشعل زیبا از میان چشمان ما می‌گذرند و به ما یادآور می شوند آرمان‌های پیر جماران را که همان آرمان‌های مجاهدان به اموالهم و انفسهم تاریخ اسلام است، جای پیر و مرشد ما خالی است که شهدا را سندی بر حقانیت مسیرمان می‌دانست و احترام به شهدا را احترام به هرچه خوبی و صلابت می‌دانست.

ایران عزیز چه ترک و لر، عرب و عجم، بلوچ و فارس، گیلک و خراسانی، شیعه و سنی، ارمنی و یهودی و دیگران می ایستد و ادای تواضع و احترام می‌کند و خوب می‌داند که چقدر به آن‌ها مدیون هستیم. نکند روزی فرا رسد که در این کشور به بهانه‌هایی از این احترام سرباز زنیم، برای ما نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی افتخار است که در تشییع پیکر این شهدای عزیز شرکت و از عطر دلنشین و پر طراوت آن‌ها بهره‌مند شویم و همگان را در استان فارس و شهر شیراز به شرکت در این حضور پرمعنا دعوت کرده و یاد 14 هزار و 600 شهید استان فارس و جانبازان غیور و آزادگان سرافراز و رزمندگان همیشه در صحنه را همیشه نگه داشته و توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب در گرامیداشت یاد شهیدان را هم پاس داریم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: