سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
عجب شیر پرس - امام جمعه آستارا گفت: مردم از گرانی کالاها گلایه دارند و مسئولان در آستانه عید نوروز با تشدید نظارت‌ها، بازار را بیشتر کنترل کنند.
امام جمعه آستارا تشدید نظارت بر بازار را خواستار شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا بیان کرد: برخیکالاها نظیر سیب و پرتقال محصول داخل کشور است اما قیمت آنها در آستانه عید نوروز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نظارت نهادهای عضو ستاد تنظیم بازار کافی نیست و برای بهبود شرایط اقتصادی باید توجه به منابع داخلی، اصلاح ساختار بودجه، رونق تولید، مدیریت صادرات و واردات، کاهش هزینه های غیرضروری و پرهیز از تجمل گراییمورد توجه متولیان امر باشد.

وی افزود: نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر بر عهده مجلس شورای اسلامی است و با توجه به موثر بودن تصمیماعضای هیات نظارت بر سرنوشت شهرها و روستاها، باید با پرهیز از نگرش های سلیقه ایبه تایید ورد صلاحیت داوطلبان اقدامکنند.

وی گفت: داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تخصصو پاک دست بودن افراد باید در بررسی صلاحیت ها مد نظر اعضای هیات نظارت باشد تا منتخبانبرایحل مشکلات شهری و روستایی موثر باشند.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا، افزود: تکریم خانواده های شاهد و ایثاگر باید سرلوحه مردم و مسئولان باشد وخدمتصادقانه به مردم، تداوم مسیر شهداست.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال، توجه بهایمنی و پرهیز از رفتارهای خطرزا راخواستار شد و بر نظارت والدین بهحرکات فرزندان در این جشنتاکید کرد.

حافظ نیا گفت: سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است و پاسداران باید حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشند.

او همچنین با اشاره به ضرورت مقابله بابرگزاری برخی آئین هادر رستوران ها و تالارها، گفت: متاسفانه دراین برنامه ها بسیاری از موازین اسلامی زیر پا گذاشته می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: