سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
عجب شیر پرس - معاون راهداری مازندران به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس مازندران منصوب شد.
مدیرکل جدید نوسازی مدارس مازندران منصوب شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، معاون وزیرو رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در حکمی حسن جهانیان را به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب شد.

پیش از این قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی مدارس مازندران بود. وی از سال ۹۱ این سمت را در اختیار داشت.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز جمعه حکم امضاء شده جهانیان توسط مهراله رخشانی‌مهر رییس سازمان نوسازی مدارس را منتشر کرد.

رخشانی مهر در این حکم خطاب به جهانیان نوشت :نظر به تجارب، تعهد و فعالیت‌های ارزنده جنابعالی، به سرپرستی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مازندران منصوب می شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف نوسازی مدارس موفق باشید.
جهانیان پیش از این معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بود.

اداره کل نوسازی مدارس کارساخت، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم را متناسب با اولویت‌ها در چارچوب طرح ساماندهی و ضوابط و معیارهای فنی با تامین منابع و توسعه مشارکت‌های مردمی بر عهده دارد.

ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی ،توسعه و استانداردسازی فضاهای آموزشی ،تجهیز فضاهای آموزشی ، بهسازی لرزه ای فضاهای آموزشی ،ساماندهی فضاهای آموزشی و تعیین اولویت‌های ساخت و ساز ، تعیین ضوابط و معیارهای فنی ،توسعه مشارکت‌های مردمی ،تأمین منابع مردمی، ملی، فرا ملی واستقرار سیستم مدیریت کیفیت از وظایف این اداره کل است.

سازمان نوسازی مدارس از سال ۱۳۵۵ در کشور شروع به کار کرد و به مرور در تمامی استان های کشور گسترش یافت.

-مخاطبین اصلی:

۱)سازماننوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

۲)ادارات کل آموزش و پرورش استان مازندران

۳)ادارات کل نوسازی مدارس استان ها

۴)کارکناناداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران

۵)خیرین مدرسه ساز

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: