شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
عجب شیر پرس - رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: در سومین روز از ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر، شمار داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در این شهرستان به ۲۷ نفر رسید.
شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ملایر به ۲۷ نفر رسیدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «حسین فارسی» عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز نخست آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر /۲۰ اسفند/هشت نفر، روز دوم ۹ نفر و روز سوم ۱۰ نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نام‌نویسی کردند.

وی افزود: ۲ نفر از داوطلبان زن و ۲۵ نفر مرد هستند و ۱۶ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، ۱۰ نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دارای مدرک دکترا است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: از داوطلبانی که ثبت‌نام آنها نهایی شده، ۲۲ نفر مربوط به حوزه انتخابیه شهر ملایر، چهار نفر شهر جوکار و یک نفر مربوط به شهر زنگنه است.

فارسی با بیان اینکهثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ اسفندبه پایان می‌رسد بیانکرد:ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود و نامزدهای شوراهای اسلامی روستا از تردد به بخشداری‌های تابعه شهرستان خودداری کنند.

وی خطاب به داوطلبان شورای اسلامی شهر تاکید کرد:بهتر است داوطلبان روند ثبت‌نام خود را به شکل غیرحضوری و از طریق روش‌های طراحی شده انجام دهند و به منظوررعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت خود و اطرافیان، از آوردن همراه هنگام ثبت‌نامخودداری کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: در این راستا طی روز نخست ۶ نفر، روز دوم هفت نفر و روز سوم سه نفر و در مجموع ۱۶ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام خود را به شکل غیرحضوری انجام داده‌اند.

فارسی یادآور شد: در حال حاضر مشکلی در فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان وجود ندارد و ۱۰ کاربر در ستاد انتخابات فعال هستند و در صورت نیاز تعداد کاربران افزایش خواهد یافت.

وی همچنین نسبت به تبلیغات زودهنگام داوطلبان شورای اسلامی شهر هشدار داد و افزود: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا، تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در فضای مجازی انجام می‌شود و در زمان مقرر مکان‌های مناسبی نیز در سطح شهر برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتمخرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: