پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
رئیس علوم پزشکی اهواز خبر داد:
عجب شیر پرس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز تزریق واکسن کرونا برای سالمندان سراهای سالمندان در خوزستان از روز پنجشنبه خبر داد.
آغاز واکسیناسیون سالمندان خوزستان از پنجشنبهبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: مقرر شده است که تا پایان سال، ادارات غیر ضروری خوزستان با ۱۰ درصد ظرفیت و ادارات ضروری با یک‌سوم ظرفیت فعالیت کنند؛ در این راستا بازرسان استانداری خوزستان در حال رصد هستند و به مسئولان دستگاه‌هایی که این مصوبه را رعایت نمی‌کنند تذکر داده می‌شود و برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص روند واکسیناسیون کرونا نیز افزود: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان، جانبازان بالای ۵۰ درصد و جانبازان شیمیایی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: از روز پنجشنبه (۲۱ اسفندماه) تزریق واکسن برای سالمندان سراهای سالمندان در خوزستان آغاز خواهد شد. امیدواریم هفته آینده نیز واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران ام‌اس، تالاسمی، دیالیزی و هموفیلی که در سامانه‌های دانشگاه علوم پزشکی ثبت شده‌اند، آغاز شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: