جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
عجب شیر ما - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال، هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از محل های مختلف اعتباری در استان جذب و در بخش های زیربنایی، عمرانی، اقتصادی و بهداشتی توزیع شده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ناصر حضرتی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خوی با اشاره به روند جذب و توزیع اعتبارات استان از ابتدای امسال اظهار کرد: ارتقای شاخص نرخ باسوادی، بهداشت و میزان درآمد سرانه سه مقوله مهم اولویت دار در توسعه شاخص های استانی هستند.
وی با اشاره به وجود 9 طرح نیمه تمام در شهرستان خوی افزود: از این طرح ها تا آخر امسال هنرستان دخترانه خوی افتتاح می شود و طرح های نیمه تمام بیمارستان 160 تختخوابی، ورزشگاه پنج هزار نفری و پل های غیر همسطح جاده خوی - رازی با رفع موانع اعتباراتی اوایل سال آینده آماده بهره برداری خواهند شد.
وی اضافه کرد: برخی طرح های عمرانی متاسفانه در استان با مشکل تخصیص اعتبار مواجه هستند.
موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر ضرورت رفع موانع اعتباری و تکمیل طرح های بخش آب خوی و چایپاره تاکید کرد.
فرماندار خوی هم در این جلسه با اشاره به تغییر رویکردها در توسعه متوازن شهرها گفت: با تغییر رویکردها در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری ها می توان به توسعه متوازن شهرها در منطقه امیدوار بود.
حسین سیوانی افزود: توسعه نامتوازن در منطقه و شهرهای استان موج می زند که این امر به برخی برنامه های توسعه و بودجه ای در طول سال های دور و گذشته برمی گردد که باید این رویکردها و سیاست گذاری ها تغییر یابد.
در ادامه جلسه روسای ادارات شبکه بهداشت و درمان، امور آب، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب عملکرد و مسائل و مشکلات ادارات خود را ارائه کردند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان خوی از نزدیک با روند احداث 9 طرح نیمه تمام عمرانی این شهرستان از جمله جاده خوی - قطور و پل های غیرهمسطح این جاده، پایانه و گمرک رازی، بیمارستان 160 تختخوابی، ورزشگاه پنج هزار نفری هفت تیر و هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه آشنا شد و مسائل و مشکلات این طرح ها را بررسی کرد .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: