چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
معاون استاندار سمنان تاکید کرد:
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت نظارت بر ساخت و سازها و لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و با اشاره به نقش مهم فرمانداری ها در حوزه نظارتی گفت: مجموعه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، یار و همراه فرمانداران در اجرای مطلوب و موفق طرح های عمرانی در سطح استان است.
لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در فضای شهریبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، منوچهرفخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست با فرمانداران شهرستانهای استان گفت: این جلسه به منظور افزایش ارتباط و هماهنگی مجموعه معاونت عمرانی استانداری سمنان با فرمانداری ها انجام شده است و در بحث انتخابات پیش رو که یکی از سخت‌ترین اقداماتی است که توسط فرمانداری ها انجام می گیرد آماده ایم تا مساعدت های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: مسئولیت ها، جایگاه ها و پست ها فرصتی برای خدمت هستند که باید این فرصت ها را به منظور انجام خدمت مطلوب و موثر قدر بدانیم.
وی با بیان اینکه جلسات شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان به صورت مستمر برگزار و اقدامات خوبی در حوزه برون‌شهری و درون‌شهری به واسطه مصوبات این دو کمیسیون و شورا انجام شده است، تاکید کرد: نیاز است تا فرمانداران، مصوبات شورای ترافیک شهرستان ها را به صورت ویژه، مستمر و مجدانه در راستای بهبود امور ترافیکی و ایمنی راههای استان پیگیری نمایند.
فخری افزود: بودجه شهرداری ها یک برنامه منسجم و عملیاتی برای شهرداری هاست که لازم است تا فرمانداران در کمیسیون تلفیق با نگاه منطقی و معمول به دور از افزایش بودجه‌های غیرمنطقی به این مهم ورود کرده و نظارت جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: عدالت در توزیع پروژه‌های عمرانی در درون شهرها به منظور تمرکززدایی و اجرای عادلانه طرح های عمرانی، امری ضروری است.
معاون استاندار سمنان بر ضرورت رعایت اصل بی طرفی و امانتداری در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: شهرداری ها می توانند به منظور حفظ سیما و منظر شهری،از ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی تبلیغات در سطح شهرها در انتخابات پیش رو استفاده کنند.
وی ادامه داد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت جدی تر بر مصوبات و جلسات کمیسیون‌های ماده ۹۹ و ۱۰۰ در دستور فرمانداران قرار گیرد. فخری همچنین با بیان اینکه عدم جذب اعتبارات عمرانی توسط دستگاه های اجرایی قابل قبول نبوده و امری ناپسند است، تاکید کرد: فرمانداران جذب اعتبارات عمرانی را در سطح شهرستان ها به صورت ویژه پیگیری کنند تا شاهد جذب حداکثری اعتبار های عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان ها باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه در یکی دو سال گذشته اقدامات بسیار مطلوب و شاخص و ارزنده عمرانی در استان انجام شده است، تصریح کرد: جابجایی ندامتگاه های دامغان و سمنان، تکمیل فرودگاه های استان که در حال به ثمر رسیدن است، بلوار سرخه به سمنان که انشالله در اردیبهشت ماه سال آینده به ثمر می‌رسد، راه ایوانکی-گرمسار، تامین آب شرب پایدار سرخه، راه دامغان-معلمان، سد فینسک که عملیات اجرایی آن آغاز شده است، عملیات انتقال آب خزر، چشمه قطری و کالپوش که در حال پیگیری است از اقدامات شاخص عمرانی استان طی سال های گذشته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: