يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
رییس ستاد انتخابات کرمانشاه:
عجب شیر پرس - رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: حل مشکلات معیشتی مردم زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور در خرداد 1400 است، از این رو مدیران تمامی دستگاه‌ها باید با جدیت این مهم را برآورده کنند.
حل مشکلات معیشتی مردم زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسین خوش اقبال، امروز(19 اسفند) در ستاد انتخابات شهرستان گیلانغرب با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم به عنوان اولویت مدیران دستگاه‌ها، افزود: مدیری موفق و انقلابی است که در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام بر می دارد و فرصت خدمتگزاری را غنیمت می شمارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی مردم زمینه ساز انتخاباتی پرشور در خرداد 1400 است، از این رو مدیران تمامی دستگاه‌ها باید با جدیت، همدلی و فعالیت جهادی و انقلابی این مهم را برآورده کنند.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و حساسیت های ملی و بین المللی تاکید کرد: رقم خوردن انتخاباتی پر شور در این شرایط حساس و تاریخی به حفظ نظام و انقلاب اسلامی می انجامد و از این رو حضور و ورود پیشکسوتان را می طلبد.

خوش اقبال با بیان اینکه استمرار راه امام (ره) و انقلاب اسلامی از انتخابات پرشور می‌گذرد، افزود: مشارکت حداکثری ضامن امنیت ملی و مقوم اقتدار و صلابت ایران اسلامی در عرصه بین المللی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: