شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
نماینده گرگان:
عجب شیر پرس - نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به ازدحام جمعیت و شکل‌گیری صف‌های طولانی برای تهیه گوشت مرغ در استان، گفت: توزیع گوشت مرغ باید به‌ گونه‌ای باشد که مردم احساس کمبود نکنند؛ تشکیل صف برای تهیه مرغ شایسته مردم نیست.
تهیه گوشت مرغ تسهیل شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: طی حدود ۱۰ روز اخیر مردم استان در تهیه محصولات پروتئینی به‌خصوص گوشت مرغ با مشکل روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به پیگیری‌ها برای حل این مشکل، افزود: با تصمیم مسئولان استان، توزیع روزانه مرغ در بازار به ۲۰۰ تن خواهد رسید و در کنار آن توزیع مرغ منجمد هم در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به این اقدامات پیش‌بینی می‌شود طی یکی دو روز آینده وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بهتر شود.

سنگدوینی با اشاره به صف‌های شلوغ برای تهیه گوشت مرغ، گفت: این شایسته مردم نیست که در شرایط بسیار خطرناک کرونایی که همواره به مردم توصیه می‌شود از دورهمی‌ها، اجتماعات و مسافرت‌ها پرهیز کنند، برای گرفتن مرغ در صف بایستند.

وی با تأکید بر اینکه در تولید مرغ در استان مشکلی نداریم، تصریح کرد: روند توزیع و نظارت‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مردم اطمینان کسب کنند کمبودی در بازار وجود ندارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته مردم در تهیه روغن خوراکی نیز با مشکل روبه‌رو بوده‌اند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، وضعیت روغن در حال بهتر شدن است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: