سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
فرماندار مهاباد:
عجب شیر پرس - فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برخی افراد قصد دارند با عوام فریبی و حتی ناامید کردن مردم رای جمع کنند.
برخی با القای ناامیدی به مردم دنبال جمع‌آوری رای هستند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عارف خدرلو  در جلسه شورای اداری مهاباد و در جمع مسوولان این شهرستان اظهار داشت: برخی از تریبون ها متاسفانه به تریبون دشمن تبدیل شده و با تخریب دولت قصد دارد عملکرد آن را زیر سوال برده و با اقدامات پوپولیستی اقدام به جمع‌آوری رای کنند.

وی افزود: هرچند که به خصوص در سال های اخیر این گونه افراد از اتکا بر چنین شیوه ای برای جلب نظر و آرای مردم شانسی کسب نکرده اند، اما هنوز هم پایبندی بر آن مهمترین استراتژی انتخاباتی آنان به شمار می رود.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه چنین تبلیغات و فضاسازی‌ها  چیز غیرطبیعی نبوده و جامعه از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با آن آشنا بوده اند، اضافه کرد: ناامید و خسته کردن مردم به بهای کسب آرای بیشتر بزرگترین خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. 

مدیریت کشور در شرایطی که دولت دوازدهم در وضعیت جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های گسترده در کنار شیوع کرونا توانست آن را مدیریت کرده و علاوه بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم  پروژه های عظیم عمرانی و زیرساخت‌های کشور را ارتقا و توسعه دهد، اقدام بسیار بزرگی بودخدرلو افزود: مدیریت کشور در شرایطی که دولت دوازدهم در وضعیت جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های گسترده در کنار شیوع کرونا توانست آن را مدیریت کرده و علاوه بر تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم  پروژه های عظیم عمرانی و زیرساخت‌های کشور را ارتقا و توسعه دهد، اقدام بسیار بزرگی بود
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: