چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس خبر داد؛
عجب شیر پرس - نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در سال آینده اختصاص می‌یابد.
اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شهرک‌های صنعتی مغان

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، عباس جهانگیرزاده در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی پارس‌آباد و روح‌کندی در بیله‌سوار اظهار کرد: با بازدیدی که وزیر صنعت از واحدهای صنعتی و همچنین کلنگ‌زنی مجموعه دهکده انجام داد، در حقیقت در جریان مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان قرار گرفت که مقرر شد بسته‌های حمایتی و تشویقی در همراهی با سرمایه‌گذاران اختصاص پیدا کند.

وی تصریح کرد: به دلیل ضعف مدیریتی در استان ما با عدم راه‌اندازی شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان اصلاندوز روبه‌رو هستیم و در کنار آن اکثر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی بیله‌سوار و پارس‌آباد فاقد زیرساخت‌های لازم است که وزیر صنعت، معدن و تجارت قول تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های زیربنایی را دادند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد فاضلاب و آب شرب شهرک صنعتی پارس‌آباد مرتفع شده و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در اوایل سال آینده برای تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مغان اختصاص پیدا کند.

جهانگیرزاده در مورد ضرورت راه‌اندازی شهرک مرزی مشترک ایران و آذربایجان در پارس‌آباد افزود: زیرساخت‌های این کار نیز مهیا شده تا با تصویب نهایی کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان و توافق وزارت امور خارجه ایران و طرف مقابل بتوان در سال آینده مقدمات احداث این شهرک مرزی مشترک را به وجود آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امیدواریم در یک شرایط مناسب طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای بخش صنعت و تولید در شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار با تدارک زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم آمده و در شهرستان جدید اصلاندوز نیز فضای خوب توسعه صنعتی شکل بگیرد.

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت چندین واحد صنعتی نیز در شهرستان پارس‌آباد کلنگ‌زنی شد که در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در این شهرستان به راحتی می‌توان فرصت‌های اشتغال را برای بیش از صدها نفر فراهم کرد.‌

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: