جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
عجب شیر پرس - فرماندار چابهار گفت: محدودیت های کرونایی با تعطیلی سه گروه شغلی و ممنوعیت تردد از روز ۲۰ اسفند ماه به مدت یک ماه در این شهرستان اجرایی می شود.
مراکز تجاری تعطیل می شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، اظهار داشت: به دلیل شروع موج چهارم کرونا و مشاهده شدن کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان و عدم رعایت مردم و مسافرین که موجب ازدحام اماکن عمومی، تجاری و گردشگری شده است، بندر اقیانوسی چابهار به مدت یک ماه محدود و ورود ممنوع می‌شود.
وی افزود: از همین رو طبق تصمیم ستاد کرونا شهرستان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۹ سال جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی، فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع است.
فرماندار چابهار ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونا کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ و برخورد قانونی می‌شود.
وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار مبنی بر تعطیلی کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازارها، تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه امروز، در مدت یک ماه تعریف شده کلیه بازارها و پاساژها تعطیل خواهند شد.
بامری گفت: طی این یک ماه از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس و خانه معلم‌ها در سطح شهرستان چابهار خودداری می‌شود و در صورت مشاهده طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تأمین شهرستان و دستورات قضائی با مدیر متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک‌های غیر بومی، به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل پلیس راه نیکشهر، پلیس راه «جکیگور»، شهرستان راسک، پاسگاه «زرآباد» و «بیردف» شهرستان کنارک به منظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می‌شود.
فرماندار چابهار ادامه داد: پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار از طریق ستاد ملی‌کرونا و شرکت هواپیمایی کشوری محدود خواهد شد.
وی افزود: محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، به منظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از تاریخ فوق اتخاذ می‌شود.
بامری تاکید کرد: همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد کرونا یک اصل مهم و اساسی است که برای حفظ سلامتی آنها و جامعه بسیار حائز اهمیت است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: