جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد
عجب شیر ما - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای 4 هزار نفر از کاربران رایانه به منظور فعالیت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محسن مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری دوره‌های آموزشی کاربران رایانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی برای چهار هزار نفر از کاربران رایانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای تفاهمنامه شهروند الکترونیک که میان این اداره‌کل، صدا و سیما، شهرداری ارومیه و استانداری آذربایجان غربی منعقد شده است، اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اقدام به آموزش برای کاربران رایانه انتخابات استان کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی افزود: نقش آموزش صحیح و هدفمند در روند اجرای انتخابات در برهه‌های زمانی مختلف حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

مددی با اشاره به نحوه ارائه این آموزش‌ها اضافه کرد: آموزش کاربران رایانه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان غربی و در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان توسط مربیان مجرب و توانمند این اداره‌کل صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود این دوره‌های آموزشی برای کاربران مفید باشد، ادامه داد: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی آمادگی کامل برای همکاری بیشتر به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این دوره‌های آموزشی استاندارد شهروند الکترونیک و نرم‌افزار سنجش آرا انتخابات در دو مرحله به صورت تئوری و عملی به کاربران داوطلب آموزش داده می‌شود و برای شرکت کنندگان پس از موفقیت در آزمون گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: