پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
عجب شیر پرس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: تنها راه مدیریت خریدهای شب عید باید از سوی خود اتحادیه‌ها صورت گیرد.
نصب 90 دوربین جدید نظارتی در قم

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به احترام به معیشت و کسب‌وکار مردم نمی‌توان به مردم بگوییم خرید شب عید نداشته باشند ولی با بهره‌گیری از ظرفیت اتحادیه‌ها می‌توان بازار شب عید و اصناف را مدیریت و کنترل کرد.

وی افزود: اتحادیه‌ها و سازمان صمت به همراه اتاق اصناف می‌توانند بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اصناف در بازار شب عید مردم نظارت داشته باشند و این نکته را به کاسبان و اصناف متذکر شویم که اگر این پروتکل‌های بهداشتی از سوی شما رعایت شود شرایط ما بهتر و دیگر اعمال محدودیتی بر کسب‌وکار شما انجام نخواهد شد.

به گفته وی، اگر کاسب و خریدار خود موارد بهداشتی را رعایت کنند دیگر وارد موج خطرناک جدید دیگری نخواهیم شد باید تأکید شود که کسبه از خود شروع کند و افراد بدون ماسک را به محل کسب خود راه نداده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رسانه‌های استان در طول یک سال بحران کرونا گفت: رسانه‌ها بی‌شک در فعالیت یک‌ساله خود همراهان مجاهدان سلامت بودند و باید به آن‌ها مجاهدان اطلاع‌رسانی در امر سلامت مردم نام برد و فعالیت آن‌ها هم‌طراز با مجاهدان و نیروهای جهادی سلامت است باید از ظرفیت آن‌ها در امر پیشگیری و توجیه مردم در شرایط کنونی بیشتر استفاده کرد.

سلیمان پور افزود: باهدف حفظ و صیانت از وضعیت موجود استان جلسات متعددی از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان برگزارشده و تأکید شده است باید با جدیت و تشدید نظارت‌ها تلاش کنیم تا استان این شرایط کنونی را حفظ کند درحالی‌که دیگر استان‌ها گرفتار موج جدید هستند باید شرایط کنونی را مدیریت و حفظ کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بیان کرد: دوربین‌ها همیشه فعال هستند و ترددهای غیرمجاز را ضبط می‌کنند عوامل پلیس و راهور هم در کنترل‌های خود باید بیشتر اعمال نظارت کنند منع تردد با نظارت و تشدید بیشتری پیگیری می‌شود خودروهای شخصی تردد آن‌ها هم چنان از ساعت 9 تا 3 ممنوع است و قرار است 90 دوربین جدید دیگر در سطح استان نصب شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: