پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
عجب شیر ما - رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: یک دستگاه خودرو سواری رونیز با 115 فقره تخلف و بیش از40 میلیون ریال خلافی در تبریز توقیف شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ ناصر میکائیلی  درگفت و گو افزود: در راستای برخورد با راننده های متخلف و حادثه ساز ماموران پلیس راهور تبریز هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری رونیز را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی متوقف کردند.
وی ادامه داد: با استعلام سوابق مشخص شد این خودرو دارای 115 فقره تخلف با 40 میلیون و 350 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.
سرهنگ میکائیلی با اشاره به ماده قانونی توقیف خودروهای با خلافی بیش از 10میلیون ریال، تاکید کرد: در راستای اجرای بند هشت قانون رسیدگی به تخلف های رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنان چه ظرف مدت یک ماه ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو صادر و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
وی افزود: توانمندی های پلیس راهور با پیشرفت تکنولوژی در حال پیشرفت است و سامانه های جدید ثبت تخلف ها در میادین درون شهری و برون شهری در حال گسترش است و تخلف های راننده هایی که به قوانین و مقررات بی تفاوت هستند به صورت غیرمحسوس رصد می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: