دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
عجب شیر پرس - فرماندار خداآفرین گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون حدود ۷۰فقره سرقت در این شهرستان اتفاق افتاده که مطابق آمارها بیشترین سرقت‌ها با ۲۸درصد مربوط به کابل و سیم برق و مخابرات است
28 درصد سرقت‌ها در خداآفرین مربوط به سیم و کابل است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی امیری راد در جلسه پیشگیری از وقوع سرقت شهرستان افزود:  ۱۸ درصد این سرقت ها از مزارع و باغات ، ۱۵درصد از شرکتها ، ۱۰ درصد از منازل ، پنج درصد از مغازه ها، پنج درصد احشام، پنج درصد وسایل نقلیه و ۱۴درصد لوازم خانگی و همچنین سرقت از ساختمانهای نیمه کاره بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ادارات باید درقبال اموال بیت المال احساس مسئولیت بیشتری کنند خواستار ارائه راهکار مناسب جهت حفاظت فیزیکی و پیشگیری از سرقت شد .

فرماندار خداآفرین با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات و ضرورت برقراری ارتباطات مخابراتی و همچنین ایام تعطیلات نوروزی و احتمال افزایش سرقتها تشکیل و تقویت گشت های تلفیقی و تعامل و همکاری بیشتر ادارات و نیروی انتظامی و مرزبانی و بسیج و دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور پیشگیری را ضروری دانست .

دستگیری سه نفر به اتهام قتل در خداآفرین

دادستان عمومی و انقلاب خداآفرین گفت: سه متهم در پرونده‌ی قتل شهروند اهل جانانلو این شهرستان که با صحنه‌سازی تصادف قصد فرار از مسؤولیت داشتند، شب گذشته با دستور قضایی فنی و تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس اطلاعات و آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خداآفرین شناسایی و دستگیرشدند.

جمیل خانی افزود جسد مقتول داخل یک ماشین در سه راهی روستای همراهلو کشف شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده هم‌چنان ادامه دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: