پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به برکت تعامل و همراهی بین همه بخش‌ها، روند پرشتاب توسعه استان، بدون وقفه و با سرعت بیشتر ادامه دارد.
توسعه آذربایجان‌شرقی بی‌وقفه است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی  در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه آذربایجان شرقی، افزود: به‌ رغم تعطیلی و نوبت ‌بندی برخی ادارت و سازمان‌ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود.

وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت ارشد آذربایجان شرقی نیز اشاره و اضافه کرد: مدیریت فرآیندی در بدنه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع، در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.

پورمحمدی با بیان اینکه بانک‌ها همواره در روند توسعه استان نقشی مهمی دارند، اظهار داشت: به‌رغم تمامی مشکلات موجود از جمله کرونا و تحریم‌ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک‌ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.

وی از تلاش بی‌وقفه و خدمت‌رسانی بی‌نقص سیستم بانکی آذربایجان شرقی به مردم در دوران کرونا قدردانی کرد و افزود: به‌رغم تعطیلی و نوبت بندی برخی ادارت و سازمان‌ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با بیشترین ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بود.

پورمحمدی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا در آذربایجان شرقی مدیریت شده ولی از بابت ازدحام مردم در اماکن عمومی و شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا نگران هستیم.

به گفته وی در حال حاضر میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در آذربایجان شرقی به ۲ نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به ۳۹۰ نفر کاهش یافته است.

  درمانگاه بانک ملی ایران در دو طبقه به وسعت حدود ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: