چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:
عجب شیر پرس - نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: کشور چالش های بیرونی و درونی در اقتصاد دارد که اکثر مشکلات هم مربوط به داخل است.
اکثر مشکلات اقتصادی کشور مربوط به داخل استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز سه شنبه(12 اسفندماه) در همایش پرچمداران دین و اندیشه اظهار کرد: امروز باید شاهد اجرایی کردن منشور گام دوم انقلاب باشیم.

وی افزود: اولین قسمت بیانیه به سرگذشت انقلاب اختصاص دارد، که امام فرمود زمانی که انقلاب ما پیروز شد، اکثر انقلاب های دیگر ماهیت اقتصادی داشت در حالی که انقلاب ما ماهیت ایدئولوژیک داشت.

وی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که همه مخالف آن بودند اما اکنون همگان باید بدانند که انقلاب اسلامی قرار گرفتن دین و حکومت را در کنار هم ممکن کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: امام فرمود در چهل سال سرگذشت انقلاب عظمت انقلاب اسلامی آنچنان در دنیا مطرح شده که هنوز هیچ انقلابی آن را به خود ندیده است.

وی ادامه‌داد: به گفته رهبر معظم انقلاب، انقلاب عامل اصلی پیروزی و حفظ نظام در طول این مدت است و حفظ تمامیت ارضی کشور از ارکان اصلی این پیروزی است.

حجت الاسلام جعفر نژاد مشارکت مردم در صحنه های مختلف سیاسی در ایران را متفاوت و پرشورتر از سایر کشورها دانست و بیان کرد: ایجاد عدالت و افزایش معنویت در جامعه و تسریع در انتشار و توسعه علم از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی عنوان کرد: دشمنان به دنبال جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه هستند که نه تنها پیروز نشدند بلکه ما اکنون دارای نفوذ در تمام دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: در روزهای اول چالش اصلی ما نابودی لانه جاسوسی آمریکا بوده اما اکنون چالش ما بسیار متفاوت تر و مهم‌تر است و دشمن به دنبال حذف ردپای ایران از سراسر جهان است.

وی بیان کرد: امروز مشکل غرب ممنوعیت خرید سلاح ایران است و این چالش ها با اوایل انقلاب بسیار متفاوت است.

جعفر نژاد افزود: اگر امروز ما در موضع برتر ایستاده ایم به در بحث هسته ای حرفی برای گفتن داریم به دلیل تغییر چالش هاست و تجربه نشان داده است که هر وقت با قدرت با دشمن روبرو شده ایم، پیروزی را از آن خود کرده ایم.

وی بهره مندی از ظرفیت‌های علمی کشور، ذخایر معادن و منابع طبیعی، سواحل دریایی، مرز و ... را از دیگر اهداف بیانیه گام دوم بر شمرد و گفت: باید باشتاب پیش برویم تا عقب افتادگی در علم را جبران کنیم و به قله های علم در جهان نزدیک شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما چالش های بیرونی و درونی در اقتصاد داریم و اکثر مشکلات ما مربوط به داخل است.

وی تاکید کرد: به گفته مقام معظم رهبری عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: