يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
عجب شیر پرس - عضو هیأت امنای بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان گفت: در حال حاضر بزرگترین پروژه‌های درمانی کشور اعم از بخش ویژه سرطان (انکلوژی)، بخش بستری با ۱۴۰ تخت، بیمارستان جامع آموزشی ۴۲۰ تختخوابی توسط خیریه ولیعصر (عج) در حال احداث است.
احداث بیمارستان جامع آموزشی ۴۲۰ تخت‌خوابی در زنجان

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا نهاوندی‌پور، در رابطه با فعالیت خیریه ولیعصر (عج)، اظهار کرد: این خیریه در سال ۱۳۶۴ به پیشنهاد امام جمعه فقید وقت به نام آیت‌الله موسوی و با حضور جمعی از خیرین استان زنجان و با هدف بهداشت و درمان تشکیل شد و همچنان پس از ۳۵ سال به فعالیت خود در امر بهداشت و درمان ادامه می‌دهد.

وی در رابطهبا اولین فعالیت خیریه ولی‌عصر (عج) زنجان، افزود: در اولین فعالیت خیریه بیمارستان ولی‌عصر (عج) با زمین اهدایی توسط بنیاد مستضعفان و کمک‌های مردمی حدود ۴۳ هزار زیربنای درمانی ساخته شد و در اختیار دولت قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان به عنوان مرجع برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد ولی مشکلات عدیده‌ای وجود داشت، تصریح کرد: در روزهای اول شیوع کرونا خیریه ولیعصر (عج) حدود۵۰۰ میلیون ریال لباس ویژه پرسنل بیمارستان را تامین کرد و بخش‌هایی که نیاز به تعمیر و بازسازی داشتند از محل اعتبارات موجود اصلاح شد.

عضو هیأت امنای بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان با بیان اینکه بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیریه ولیعصر (عج) تجهیز شد، ادامه داد: گفتنی است بازسازی و اصلاح بیمارستان ولیعصر (عج) از سال ۷۶ که به بهره‌برداری رسیده و همچنان ادامه دارد.

نهاوندی‌پور در رابطه با احداث بخش ویژه سرطان انکلوژی و بخش بستری توسطخیریه ولیعصر (عج) زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین پروژه‌های درمانی کشور اعم از بخش ویژه سرطان انکلوژی و بخش بستری با ۱۴۰ تخت در خیریه ولیعصر (عج) در حال احداث است که امیدواریم در ۵ ماه آتی به بهره‌برداری برسد.

وی در رابطه با بیمارستان جامع آموزشی ۴۲۰ تخت‌خوابی استان، خاطرنشان کرد: این بیمارستانکه جزو بزرگترین پروژه‌های بهداشتی و درمانی کشور است به صورت خیرساز در حال احداث بوده که طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: