جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان:
عجب شیر پرس - نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان گفت: چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکت‌های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند.
هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، مهدی دسینه صبح امروز (۱۳ اسفندماه) در دیدار مدیران بیمه های استان هرمزگانبا اشاره به بهبود و ارتقا فرهنگ بیمه در کشور و استان و تاثیر مستقیم آن در صنعت بیمه، افزود: هرمزگان از سهم خوبی در بازار بیمه کشور برخوردار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه بهنقش اقتصادی هرمزگان خوشبختانه میانگین رشد صنعت بیمه در استان چشمگیر بوده و این نشانگر تلاش بیمه‌گران استان است.

وی با بیان اینکه هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکت های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند، عنوان کرد: حق بیمه ها نیز باید در استان مانده و در هرمزگان هزینه شود.

دسینه با اشاره به اینکهقطعا هزینه این سرمایه در هرمزگان نقش بسزایی در رشد و تغییر مدل توسعه استان خواهد داشت، عنوان کرد:به آینده صنعت بیمه در استان خوشبینم و با توجه به رشد اقتصادی هرمزگان می‌توان آینده روشنی برای صنعت بیمه در استان متصور بود.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان بیان کرد: دغدغه های بیمه‌گران استان را درک و آن را به وزارت متبوع انتقال خواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیازمند تعامل و همفکری است، اضافه کرد: ایجاد نگاهی یکپارچه در رشد هرمزگان حیاتی است و در این راه هرگز نباید قصور کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: