دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
عجب شیر ما - رئيس پليس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردي که با دادن وعده ازدواج عکس هاي خصوصي و شخصي يکي از شهروندان را گرفته و در شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده بود، دستگير شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، سرهنگ محسن محمودی اظهارکرد:  در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با دادن وعده ازدواج به دخترش، تصاوير خصوصي وي را در يکي از شبکه هاي اجتماعي انتشار داده است که رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس فتا استان قرار گرفت.

 وي افزود: با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده  ماموران،مشخص شد که اظهارات شاکي واقعيت داردکه پس از اخذ دستور قضايي متهم را دستگير و  به مقر پليس فتا انتقال دادند.

سرهنگ محمودي گفت: متهم در ابتدا منکرانجام بزه انتسابي شد اما با مواجه با مدارك و مستندات پليس به اقدامات بزهکارانه خود اعتراف کرد.

رئيس پليس فتا استان در پايان با بيان اينکه، متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

عامل انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي در مرند دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان مرند از دستگيري عامل انتشار تصاوير غير اخلاقي در فضاي مجازي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي طاحوني اظهار کرد: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر بار گذاري تصاوير خصوصي وي در يکي از شبکه هاي اجتماعي، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس فتا شهرستان قرار گرفت.

 وي افزود: ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده ،فردي را در اين زمينه شناسايي و پس از اخذ مجوز قضائي ،وي را دستگير و به مقر پليس انتقال دادند.

سرهنگ طاحوني گفت: متهم در ابتدا منکر انجام بزه شد اما با مواجه با مدارك و مستندات پليس به اقدامات بزهکارانه خود اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامي مرند در پايان با بيان اينکه، متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدگفت: کاربران دقت داشته باشند که عکس هاي شخصي خود را در سايت هاي عمومي، تلفن همراه و يا ديگر تجهيزات الکترونيکي دوستان خود قرار ندهند، چرا که ممکن است افرادي که با آنها رابطه کاري يا دوستي دارند، موجبات آشنايي و اعتماد را فراهم ساخته و در کوچکترين اختلافات به جهت ضربه زدن يا انتقام گيري اقدام به انتشار تصاوير آنان کنند.

برچسب ها: پلیس ، تبریز ، محسن محمودی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: